خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب ارتحال آیت‌الله فقیه ایمانی را تسلیت گفت

حجت‌الاسلام نواب، رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب با صدور پیامی ارتحال عالم ربانی آیت‌الله سید کمال فقیه ایمانی را تسلیت گفت.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن نواب، رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب با صدور پیامی ارتحال عالم ربانی آیت‌الله سید کمال فقیه ایمانی را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت عالم جلیل‌القدر، آیت‌الله سید کمال فقیه ایمانی مایه تأسف و تأثر همه علاقه‌مندان دین و این سرزمین گردید. این روحانی مجاهد که از یاران صدیق امام راحل و مقام معظم رهبری بود، عمر شریف خود را وقف خدمت به مردم و نیز تربیت طلاب نمود. آثار و مآثر باقی‌مانده از ایشان و دعای خیر بی‌شمارِ انسان‌های برخوردار از خدمات درمانی و فرهنگی ایشان، همه نشان‌دهنده توفیق چشم‌گیر این فقیه خدوم در برآورده ساختن انتظارات به‌جای مردم از روحانیت متعهد است.

اینجانب ضمن تسلیت این مصیبت جانکاه به مردم شریف استان اصفهان و به همه فرزندان و دیگر بازماندگان ایشان، به‌ویژه فرزند گرامی‌شان، سید محمدعلی فقیه ایمانی، دانشجوی دکتری دانشگاه ادیان و مذاهب، از خدای متعال، علو درجات آن فقید سعید و نیز حفظ و تداوم خدمات ایشان را مسئلت می‌نمایم.

سید ابوالحسن نواب
رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب

منبع دانشگاه ادیان و مذاهب
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.