خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

هم‌اندیشی «زیارت اربعین؛ رویکردهای دینی و فرهنگی» برگزار می‌شود

در لبنان؛

هم‌اندیشی «زیارت اربعین؛ رویکردهای دینی و فرهنگی» به همت مؤسسه «البیان للتواصل والتأصیل» در لبنان به صورت حضوری و در ایران به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، هم‌اندیشی «زیارت اربعین؛ رویکردهای دینی و فرهنگی» با همکاری مرکز الحضاره لتنمیه الفکر الاسلامی(مرکز رشد اندیشه اسلامی «الحضاره») در لبنان برگزار می‌شود و در آن علی قاسم، پژوهشگر مطالعات فوق دکتری و استاد لبنانی دانشگاه ادنبر انگلستان با موضوع «درآمدی بر آثار پژوهشی در پدیده اربعین» سخنرانی ‌خواهند کرد.

همچنین در این برنامه حجت‌الاسلام محمد حسن زراقط، پژوهشگر لبنانی مرکز الحضاره لتنمیه الفکر الاسلامی در خصوص «زیارت اربعین و الهیات رهایی‌بخش» و مختار شیخ حسینی، استادیار علوم سیاسی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی از ایران در خصوص «اربعین و هویت‌سازی انسان معاصر» به ایراد سخن خواهند پرداخت.

هم‌اندیشی «زیارت اربعین رویکردهای دینی وفرهنگی» پنجشنبه هفته جاری برابر با ۳۰ سپتامبر و ۸ مهرماه ساعت ۱۶ به وقت بیروت و ۱۶.۳۰ به وقت تهران آغاز می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این هم‌اندیشی می‌توانند در سالن اجتماعات مرکز الحضاره لتنمیه الفکر الاسلامی در بیروت حضور یافته یا با مراجعه به آدرس Https://meet.google.com/asi-vhpa-ydw از برنامه‌های آن بهره‌مند شوند.

منبع ایکنا
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.