خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

گزارش هیئت اجرایی «آدریان بزرگ» از نوسازی و آماده سازی محیط ورزشی و تفریحی این مجموعه

سپاسگزاری ویژه ای داریم از والاهمتان و یاریگران هیئت اجرایی آدریان بزرگ؛ آقایان کامران اردشیری، مهرداد غیبی، نوشیروان پروجا، پرویز پوردهقان، و بانو مهری منوچهری و تمامی خیراندیشان و نیک اندیشان هازمان زرتشتی. همتتان افزون و خدا قوت.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، در پی انتخاب اعضای هیات اجرایی آدریان بزرگ از سوی انجمن زرتشتیان تهران و با نظر به آیین نامه داخلی ابلاغی از سوی انجمن، و پس از برگزاری انتخابات داخلی هیات، اعضای هیات اجرایی آدریان بزرگ تهران بدین گونه قبول مسئولیت کردند:

(بهروز جمشیدیان؛ دبیر – دادبه اورنگی؛ منشی – فرزاد خدادادی؛ حسابدار – شهرام خسرویانی؛ هموند اصلی – رستم مهربانی؛ هموند اصلی) و با توجه به گذشت حدود ۳ ماه از پذیرفتن مسئولیت هیات اجرایی آدریان، هموندان نسبت به نوسازی و آماده سازی آدریان بزرگ، اقدام نمودند.

در ادامه گزارش کارکرد تهیه شده توسط هیات اجرایی آدریان بزرگ به همراه تصاویر این فعالیت ها را ببینید و بخوانید:

تنظیم آیین نامه داخلی با پیوست های آن برای نحوه استفاده از امکانات و محیط ورزشی آدریان بزرگ برای تیم های ورزشی.
تعویض لامپ های پروژکتورهای سوخته زمین فوتبال و بسکتبال و تنظیم و راه اندازی آنها، و تعویض و تنظیم پروژکتورهای محوطه آدریان و روشنایی محوطه.

پاکسازی و رنگ آمیزی زمین های بسکتبال، والیبال و بدمینتون و میله های والیبال و حلقه های بسکتبال، و تعویض تورهای والیبال و بسکتبال.

نظافت زمین چمن، رختکن ها و سرویس های بهداشتی، اتاق مدیریت و اتاق ورزش، آشپزخانه، انبار، آب نما و محوطه آدریان.

استعلام و برآورد قیمت و اقدام برای ترمیم زمین چمن و خسارت های وارده به آن.

برگزاری مراسم اشتاد ایزد و مهرماه به صورت محدود و نیمه مجازی.

برنامه ریزی برای باشندگی و تمرینات تیم های ورزشی در آدریان بزرگ با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی و کارت واکسیناسیون، و تعیین مسئولین روز برای باشندگی در آدریان.

هرس نمودن شاخه های زاید درختان در زمین های فوتبال، والیبال و محوطه آدریان برای تقویت روشنایی محیط و جلوگیری از هدر رفت نور پروژکتورها.

حصارکشی موقت دور زمین چمن برای جلوگیری از ورود حیوانات تخریب کننده زمین چمن.

قدردانی و سپاسداری از نگهبان آدریان بزرگ؛ جناب آقای نوشیروان پروجا، که خدمات و زحمات بسیاری را برای مجموعه آدریان بزرگ در طی این سالیان، کشیدند و هم اکنون به خواست خودشان و با پذیرفتن درخواست ایشان از سوی انجمن زرتشتیان تهران به محل پذیرشگاه تهران، نقل مکان نمودند.

سپاسگزاری ویژه ای داریم از والاهمتان و یاریگران هیئت اجرایی آدریان بزرگ؛ آقایان کامران اردشیری، مهرداد غیبی، نوشیروان پروجا، پرویز پوردهقان، و بانو مهری منوچهری و تمامی خیراندیشان و نیک اندیشان هازمان زرتشتی. همتتان افزون و خدا قوت.

امید آنکه با همت و همازوری هموندان هیات ‎اجرایی، و همیاری گرامی انجمن زرتشتیان تهران و همکیشان، و دهش نیک اندیشان و خیراندیشان گرامی، بتوانیم خدمتگزار هازمان خوشنام زرتشتی باشیم و با اندیشه، گفتار و کردارنیک در آبادانی و سازندگی آدریان بزرگ تهران، کوشا باشیم.

منبع امرداد
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.