خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

آیا بن سلمان با افراطی گری مبارزه می کند یا اسلام؟

جشن های بیور بیتچ؛

امروز بن سلمان سرنیزه کشورهای غربی برای مبارزه با اسلام و نه افراطی گری است زیرا غرب وی را برای نابودی جامعه سعودی از یک سو و خدشه دار کردن چهره اسلام با ادعای اسلام میانه کمک می کند تا در نهایت به عادی سازی با رژیم صهیونیستی برسد.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، شهروندان عربستان تاکنون از طرح ۲۰۳۰ محمد بن سلمان ولی عهد سعودی فقط شاهد حملات وحشیانه بی وقفه به فعالان و مخالفان یا حتی کسانی هستند که احتمال می رود در آینده جزو مخالفان باشند این در حالی است حملات دیگری تحت عنوان به اصطلاح «اسلام میانه» علیه اسلام می شود و غرب نیز تبدیل سواحل بلاد الحرمین به جشن های شبانه مختلط را ستایش می کند.

این اقدام را  «رویکرد باز» و تغییر اجتماعی مثبت در عربستان محافظه کار دانست که مطابق با دیدگاه ترویجی غرب در جوامع اسلامی درباره «انعطاف پذیری» است اما در واقع از بین بردن ارزش های این جوامع و مبارزه با اسلام و نه افراطی گری است.

همه ما می دانیم طی سال های گذشته همه گروه های تروریستی عراق، سوریه، افغانستان و یمن و دیگر مناطق جهان تابع تفکر تکفیری وهابی است که با اموال عربستان و حمایت سیاسی و تسلیحاتی غرب و صهیونیست ها به منظور تخریب این کشورها گسترش یافت.

جشن های مبتذل سواحل، راه حل از بین بردن افراطی گری نیست بلکه اسلام درست واقعی راه حل است. اگرچه غرب با این مسائل و به نام اصلاحات اجتماعی از بن سلمان حمایت می کند اما از سویی به نابودی اسلام کمر بسته و از سوی دیگر بر تشدید سرکوب ها و اقدامات زشت بن سلمان برای ساکت کردن مخالفات و منتقدین و اعدام بی گناهان و سر بریدن آنان فقط به خاطر وابستگی طائفی یا حتی انتشار توئیت درباره وضعیت معیشتی در دوره بن سلمان چشم بسته است.

امروز بن سلمان سرنیزه کشورهای غربی برای مبارزه با اسلام و نه افراطی گری است زیرا غرب وی را برای نابودی جامعه سعودی از یک سو و خدشه دار کردن چهره اسلام با ادعای “اسلام میانه ” کمک می کند تا در نهایت به عادی سازی با رژیم صهیونیستی برسد.

اقدام امروز بن سلمان تکمیل تلاش های امارات برای ترویج عادی سازی با رژیم صهیونیستی در پوشش تسامح دینی است در حالی که اسلام واقعی با همه طائفه ها با گذشت رفتار و حمله به آنان را حرام اعلام کرده و اقدام بن زاید و بن سلمان مخدوش کردن واقعیت است زیرا مشکل مسلمانان با رژیم صهیونیستی، غارت سرزمین و کشتار کودکان و زنان و سالخوردگان وضربه زدن به ملت فلسطین و توهین به مقدسات مسلمانان است.

منبع العالم
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.