خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

کشیش‌ های مسیحی: زندگی ما مدیون مقاومت است

جامعه مسیحیان لبنان ضمن حمایت از سخنرانی سید حسن نصرالله بر روابط خود با حزب الله بر پایه اعتماد و همکاری تاکید کردند.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، ابراهیم نعمو، کشیش کلیسای رأس بعلبک در واکنش به سخنرانی سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان درباره تحولات اخیر این کشور گفت: حزب الله فداکاری‌های زیادی در منطقه انجام داده است. زندگی ما در منطقه بعلبک مدیون معادله طلایی ارتش، ملت، مقاومت است.

الیان نصرالله، کشیش کلیسای القاع نیز در این خصوص گفت: حوادث الطیونه برای همه ما دردناک بود و خسارت سنگینی برای لبنان به شمار می‌رود. روابط ما با حزب الله همیشه بر اساس اعتماد، احترام و همکاری بوده است.

امیل رحمه، نماینده سابق و مارونی پارلمان لبنان در واکنش به سخنرانی سید حسن نصرالله درباره تحولات اخیر این کشور گفت: اگر حزب الله نبود من نمی‌توانستم به روستای خود در دیر الاحمر واقع در منطقه البقاع سفر کنم.

دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی خود خطاب به مسیحی‌ها گفته بود «بزرگترین تهدید برای حضور مسیحیان لبنان و امنیت جامعه مسیحی، حزب القوات اللبنانیه است. پروژه حزب القوات اللبنانیه برای برپایی کانتون‌ها (نوعی تقسیمات کشوری) همچنان پابرجاست. حزب القوات به نوعی تهدید به شمار می‌رود؛ چرا که با داعش و النصره همپیمان است.»

منبع بیان ما
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.