خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

ارتش لبنان از پایان تحقیقات پرونده الطیونه خبر داد/ احضار سمیر جعجع و بازداشت ۶۸ تن

فرماندهی ارتش لبنان دیروز(دوشنبه) از پایان تحقیقات خود در پرونده حوادث الطیونه بیروت خبر داد که منجر به کشته شدن هفت تن شد.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، فرماندهی ارتش لبنان در بیانیه ای اعلام کرد: اداره اطلاعات نظامی، تحقیقات خود را در مورد حوادث الطیونه تکمیل کرده و پرونده را به همراه افراد بازداشتی، به دادستانی نظامی ارجاع داده است.

در پی تکمیل تحقیقات در پرونده الطیونه، اداره اطلاعات ارتش لبنان، سمیر جعجع رئیس حزب نیروهای لبنانی را برای شنیدن اظهاراتش به وزارت دفاع این کشور احضار کرد.

در همین حال خبرگزاری لبنان گزارش داد که قاضی دادگاه نظامی لبنان، ۶۸ نفر را در ارتباط با رخدادهای الطیونه متهم کرده است . افراد مذکور به جرم قتل، اقدام به قتل، تحریک نسبت به فتنه فرقه ای، حمل سلاح غیرقانونی و خرابکاری احضار و بازداشت شده اند.

حوادث طیونه چهاردهم اکتبر جاری در بیروت رخ داد و در جریان آن، افراد ناشناسی از پشت بام خانه ها به سمت هواداران حزب الله و جنبش امل تیراندازی کردند که در اعتراض به قاضی پرونده انفجار بندر بیروت، مقابل کاخ دادگستری این کشور تظاهرات کرده بودند.

منبع شفقنا
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.