خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

هشدار در خصوص باز تولید اسلام آمریکایی

مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی کشور در خصوص بازتولید اسلام آمریکایی هشدار داد.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، حجت الاسلام محمدتقی سیفایی روز پنجشنبه در آئین اختتامیه یازدهمین همایش گفتمان برادری شیعه و اهل سنت استان کرمان با اشاره به اهمیت وحدت اسلامی و تأکیدات امام راحل (ره) بر این اصل، اظهار کرد: امروز شاهد نابودی جریان تحجر و غرب زدگی هستیم اما باید هوشیار باشیم چرا که جریان اسلام آمریکایی در کشور در حال باز تولید است.

وی متذکر شد: این جریان به اسم انقلابی گری در حال بازتولید همان حرف‌های گذشته طاغوتی است، لذا باید مراقب باشیم.

مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: در مساله وحدت اسلامی، زندگی شیعه و سنی در کنار یکدیگر در کف قرار دارد و باید عمیق‌تر به این مساله نگاه کنیم.

وی گفت: برای تحقق فرمایشات رهبری که «وحدت شاهراه رسیدن به تمدن اسلامی است»، نیازمند افق‌های بزرگ‌تر داریم و باید هم افزایی واقعی و صادقانه داشته باشیم.

حجت الاسلام سیفایی تاکید کرد: برای تحقق وحدت اسلامی نباید فقط به همایش‌ها بسنده کنیم چرا که این یک خطای بزرگ است.

وی با اشاره به اینکه در هفته وحدت باید تفکر کرده و اقدامات مؤثر انجام دهیم، بیان کرد: باید در این هفته تدبیری بیاندیشیم که چگونه یک سال پیش رو همراه با هم افزایی امت اسلامی باشد.

حجت الاسلام سیفایی با تاکید بر لزوم ورود جدی به مساله وحدت اسلامی افزود: برای این مسیر باید هزینه بدهیم و بدون ترس پایبند آن باشیم.

وی بیان کرد: در زمینه تقریب مذاهب و وحدت برادری تا وضعیت مطلوب مورد نظر رهبری فاصله داریم و باید در این زمینه تلاش کنیم.

منبع مهر
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.