خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

تمایز اسلام تکفیری و اسلام واقعی در«ققنوس»

تفکرات انحرافی تکفیری ها و مرز آن با اسلام واقعی در مستندی تحت عنوان «ققنوس» برای مخاطبان اردوزبان کانال اردوی شبکه سحر بازخوانی می شود.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، پشت پرده نحله منحرف تکفیری ها و تفاوت عمده آن با اسلام ناب محمدی(ص) همراه با روایت زندگی یک روحانی بلژیکی مغربی الاصل شیعه که در مسجدی در بروکسل به دست تکفیری ها ترور و به شهادت رسیده است در مستند «ققنوس» تشریح می شود.

بیوگرافی و زندگینامه این روحانی شهید «حجت الاسلام شیخ عبدالله دهدوه»، عضو بلژیکی مجمع جهانی اهل بیت (ع) و امام جماعت مسجد امام رضا (ع) در شهر بروکسل که خدمات فراوانی برای مسلمانان و پیروان اهل بیت علیهم السلام انجام داده، محور موضوعی این مستند است.

در این مستند ضمن اشاره به خدمات فراوان وی برای مسلمانان و پیروان اهل بیت (ع) در اروپا به روشنگری در خصوص دلایل خشم و کینه تکفیری های تندرو از او و ترور او در اسفند ۱۳۹۰ پرداخته خواهد شد.

مستند «ققنوس» به کارگردانی جمشید بیات و تهیه کنندگی محمدعلی فارسی با زبانگردانی محسن محسنی، چهارم آذرماه ساعت ۱۸:۲۲ به وقت تهران به مدت ۴۰ دقیقه از کانال اردوی شبکه سحر پخش می شود.

منبع تقریب نیوز
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.