خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

شبکه نجات در یک نگاه

ادیان نیوز:  شبکه نجات TV از مهم ترین شبکه های تبشیری مسیحیت  بوده که به طور ۲۴ ساعته برنامه های مختلفی را پخش می کند. این شبکه زیرمجموعه ای از گروه شبکه های TBN می باشد.که در سر تا سردنیا به تبلیغ مسیحیت می پردازد.                                                               
نکته اساسی و مهم این است که گروه  TBNوابستگی ویژه ای به صهیونیست ها و یهودیان تندرو دارد و بخشی از برنامه های شبکه های زیر مجموعه آنها نظیر شبکه نجات اختصاص به حمایت از اسرائیل و صهیونیست دارد . حتی گردانندگان این شبکه ها تورهای مسافرتی خاصی برای مخاطبان خود در فلسطین اشغالی تدارک دیده و از این طریق به جذب نیرو جهت اهداف مسیحیت صهیونیست در دنیا می پردازند.
این شبکه در درجه اول به صورت تخصصی بر روی ایران فعالیت می کند و در درجه دوم به پخش برنامه برای تمامی فارسی زبانان دنیا می‌پردازد.
شبکه نجات تمامی توان خود را  جهت تغییر مذهب در ایران متمرکز کرده است زیرا گردانندگان آن معتقدند یکی از مواردی که ظهور مسیح را تسریع می بخشد گسترش مسیحیت در ایران است لذا طبق برنامه ریزی های صورت گرفته فعالیت های مختلفی را در جهت مسیحی سازی در ایران آغاز کرده اند و حتی دوره های شاگرد سازی در ایران را برای جذب جوانان ایرانی به مسیحیت به کار می برند.
برنامه‌های در حال پخش از این شبکه معمولا دوبله فارسی موعظه‌ها و برنامه‌های شبکه‌های مسیحی دیگر است. تنها دو برنامه به صورت فارسی (بدون دوبله) از این شبکه پخش می‌شود.
مخاطب برنامه‌های این شبکه فقط بزرگسالان هستند و از تنوع برنامه برای مخاطبان گوناگون و با جنسیت‌های مختلف در این شبکه خبری نیست.
مدیر این شبکه شبان رضا صفا و مسؤول روابط عمومی خانم هما، همسر کشیش سپهر است. رضا صفا از تندروترین مسیحیان پروتستان است. از بخش‌های بسیار جنجال بر انگیز شبکه، بخش شفای آن است.
رضا صفا در این برنامه ادعا می‌کند به شفای افراد کور و کر و بیماری‌های لاعلاج می‌پردازد؛ ولی ساختگی بودن آن کاملاً روشن است. رضا صفا علاقه خاصی به اسرائیل دارد و حمایت های ویژه ای را از صهیونیست ها انجام می دهد. هم چنین این شبکه نیز از آمریکا پخش می‌شود و از ویژگی‌های شبکه نجات این است که تقاضای دریافت کمک مالی از بینندگان را هم دارد و این مسأله در میان دیگر شبکه‌های فارسی زبان مسیحی دیده نمی شود.
با توجه به نوع برنامه های پخش شده از این شبکه و ویژگی های گردانندگان آن، مهم‌ترین و برجسته‌ترین اهداف شبکه نجات را می توان گسترش و ترویج مسیحیت در ایران، مسیحی سازی جمعیت ایران در آینده و گسترش کلیساهای خانگی در ایران برشمرد.
منبع: رهروان ولایت
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.