خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

مراسم بزرگداشت روز دانشجو در دانشگاه ادیان و مذاهب برگزار شد

همزمان با ۱۶ آذر مراسم بزگداشت روز دانشجو در دانشگاه ادیان و مذاهب برگزار شد.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، مراسم بزرگداشت روز دانشجو با حضور پرشور دانشجویان در دانشگاه ادیان و مذاهب از سوی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین دکتر حمیدرضا شریعتمداری، عضو هیئت علمی دانشگاه ادیان و مذاهب با تبریک روز دانشجو به طالبان علم و دانش و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۱۶ آذر گفت: ذات و ماهیت ۱۶ آذر فراتر از مسائل صنفی و علمی است و این روز روحیه استکبار ستیزی و استبداد ستیزی را در کشور زنده کرد.

وی با توصیه به دانشجویان به مطالعه بیانیه گام دوم انقلاب افزود: در میان توصیه‌های هفت گانه کلیدی رهبری به جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب، ایشان، به پیشرفت علمی، عدالت و عدالتخواهی تاکید ویژه‌ای داشته‌اند وعدالت مورد تاکید رهبر انقلاب جز با تلاش جنبش دانشجویی در مطالبه پیگیر از نهاد‌های مرتبط به‌دست نخواهد آمد.

شریعتمداری همچنین افزود: عدالت خواهی بدون آزادی طلبی و آزادی طلبی بدون عدالت خواهی معنایی نخواهد داشت و دانشجویان باید به دور از هیاهوهای سیاسی و بدون دخالت جریانات سیاسی و نهاد‌های حاکمیتی روحیه مطالبه گری خویش را تقویت کنند.

گفتنی است: این مراسم با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی بعد از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در محل نمازخانه دانشگاه ادیان و مذاهب برگزار شد.

منبع دانشگاه ادیان و مذاهب
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.