خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

اعتراف مجری ضدانقلاب به درستی سیاست‌های امام خامنه‌ای

 به گزارش ادیان نیوز، کامبیز حسینی مجری ضدانقلاب در جدیدترین برنامه «پولتیک» به سعید جلیلی نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی به سبب مجرم دانستن فتنه‌گران سال ۸۸ به طرز کینه‌توزانه‌ای حمله کرد.
این مجری معلوم‌الحال که برنامه خود را با همکاری «رادیو فردا» پخش می‌کند، به انتقاد سطحی و تمسخر سیاست‌های صحیح و معقولانه جمهوری اسلامی‌و امام خامنه‌ای در عرصه‌های گوناگون مانند سیاست‌های جمعیتی، رسانه‌ای، اقتصادی و … پرداخت. اینگونه حملات و تخریب‌ها که به ویژه توسط رسانه‌های بیگانه در ماه‌های اخیر شدت گرفته است، نشان‌دهنده سیاست‌گذاری‌های صحیح توسط مقام معظم رهبری در بخش‌های مختلف است که خشم و کینه دشمنان را در پی داشته و آنها به طور غیرمستقیم به تایید صحیح بودن این سیاست‌ها مجبور کرده است.
کامبیز حسینی که سابقه انحرافات اخلاقی بسیاری در کارنامه خود دارد، در ادامه برنامه سراسر توهین خود به ارزش‌های اسلامی، علوم انسانیِ اسلامی‌را ناکارآمد دانست و با تعلیل «دین» به مواردی مانند قطع دست، زکات شتر و گوسفند و … ، ضدیت خود با دین مبین اسلام را نشان داد.
این فعال رسانه‌ای ضدانقلاب و ضداسلام، با فریب افکار عمومی‌و معرفی رئیس شورای نگهبان قانون اساسی به عنوان رئیس کشور، گفت: “به گفته رهبر ایران کشور باید توسط جوان‌ها اداره شود، در حالی که (آیت‌الله) جنتی که ۸۷ سال سن دارد، از مهمترین افرادی است که توسط رهبر ایران منصوب شده است “. باید از کامبیز حسینی و دیگر عوامل رسانه‌ای ضدانقلاب پرسید که آیا رئیس شورای نگهبان قانون اساسی اداره کننده کشور است یا تنها ناظری است که بر انطباق قوانین با قانون اساسی و دین نظارت می‌کند؟
کامبیز حسینی در این برنامه، بار دیگر با حمایت از فتنه ۸۸ و اغتشاشگران آن فتنه، مانند دیگر رسانه‌های ضدانقلاب و فتنه‌گران، بدون ارائه هیچ سند و مدرکی نظام اسلامی‌را مسئول قتل «ندا آقا سلطان» معرفی کرد و با استفاده از الفاظی بسیار زشت و رکیک که نشان‌دهنده شخصیت او و امثال وی است، به مردم و مسئولان ایران اسلامی‌توهین کرد.
گفتنی است، سید کامبیز حسینی سال ۱۳۵۴ و دانش آموخته رشته تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی‌واحد تهران است. وی در صدا و سیما از ۱۳۶۴ با برنامه غنچه‌های انقلاب اسلامی‌کار حرفه‌ای خود را آغاز کرد و سپس حرفه روزنامه‌نگاری را از ۱۳۶۹ به عنوان منتقد سینما و تئاتر شروع نمود.
حسینی پس از خروج از کشور در رسانه صدای آمریکا حضور یافت. فعالیت کامبیز در بخش فارسی صدای آمریکا از سال ۱۳۸۶ آغاز شد. چندی بعد او برنامه «پارازیت» را به روی آنتن برد. پارازیت برنامه‌ای هفتگی از تلویزیون فارسی صدای آمریکا بود که به تهیه‌کنندگی سامان اربابی و با اجرای کامبیز حسینی روی آنتن می‌رفت. این برنامه که مانند برنامه «پولتیک» دست مایه آن توهین و افتراء به مقامات جمهوری اسلامی‌و همچنین بیان الفاظ زشت و زننده بود، مدتی بعد به سبب برخی اقدامات عجیب و غیراخلاقی کامبیز حسینی تعطیل شد.
کامبیز حسینی به جهت بداخلاقی، فحاشی و پرتاب صندلی به سوی یکی از کارمندان از «صدای آمریکا» اخراج شد. هر چند کامبیز حسینی عنوان کرده بود که تا چند ماه دیگر فعالیتش را در صدای آمریکا از سر می‌گیرد، اما هرگز این ادعا محقق نشد. مدتی بعد وی به کمک یکی از دوستانش در رادیو فردا برنامه جدیدی به نام «پولتیک» را آغاز کرد که نسبت به برنامه سابق خود با افت کیفیت و مخاطب شدیدی مواجه شده است.
کامبیز حسینی بودجه برنامه «پولتیک» را به شرط انجام نظرات آمریکایی‌ها، از سازمان CIA و با واسطه وزارت امور خارجه این کشور دریافت می‌کند.
منبع: امپراطوری دروغ
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.