خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

قدس اشغالی، پادگان نظامی شد

به گزارش ادیان نیوز،  روز جمعه نظامیان رژیم صهیونیستی با جوانان فلسطینی به شدت درگیر شدند؛ این درگیریها نزدیک ایست بازرسی اردوگاه شعفاط در قدس اشغالی آغاز شد.
نیروهای اشغالگر با مسدود کردن مسیرهای مسجدالاقصی و استقرار صدها نیرو و برپایی موانع از ورود نمازگزاران زیر ۳۵ سال برای ادای نماز جلوگیری کردند.
“امجد ابوعصب” رییس کمیته اسرای قدس در گفت وگویی اظهار داشت: ما هم چنان از خاک خود نگهبانی خواهیم کرد و تاریخ ، کوتاهی همه سران و ملتها در قبال قبله اول مسلمانان که در قرآن کریم نیز ذکر شده را ثبت خواهد کرد.
شیخ “محمد حسین” مفتی قدس و فلسطین نیز خواستار تلاش جدی برای حمایت از مسجدالاقصی و آمادگی برای مقابله با تجاوزات پی در پی و حملات شدید رژیم صهیونیستی ضد قدس و مسجدالاقصای مبارک شد.
وی  اظهار داشت: اقدامات رژیم صهیونیستی بسیار شدید و بی سابقه است، همه نهادهای اسراییلی با بهانه های پوچ به دنبال تعقیب مردم فسلطین هستند، نهادهای مالیاتی، مسوولان ثبت تخلفات خودروها، نهادهای تخریب منازل و مصادره املاک شهروندان با توجیهات پوچ ، ضد فلسطینیان اقدام می کنند.
گفتنی است تظاهرات و درگیری های پراکنده ای در مناطق مختلف بیت المقدس در اعتراض به حملات رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی و اقدامات تحمیلی اشغالگران ضد شهر قدس در جریان است.
منبع: العالم
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.