خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

خروج مادر سعید عابدینی و سیاست نعل وارونه فاکس نیوز

به گزارش ادیان نیوز، سایت محبت نیوز، بدون اشاره به هر گونه مستندی و به نقل از شبکه فاکس نیوز و از زبان نغمه عابدینی اعلام کرده است که مادر سعید عابدینی به دلایل امنیتی از کشور خارج شده است.
“مادر سعید عابدینی، دچار افسردگی حاد و اختلالات روحی و روانی بوده و به دلیل خیانت های مکرر همسرش، تحت نظر روان پزشک قرار دارد.”
در حالی این رسانه صهیونیستی، علت خروج وی را فشار به دلیل اطلاع رسانی پس از هر بار ملاقات اعلام کرده است که سعید عابدینی در زندان از تلفن همراه استفاده می کند و قبل از هر کس دیگری می تواند اطلاع رسانی کند.
مادر سعید عابدینی به اقرار خانواده و سایت های مسیحی، بدون داشتن هر گونه مشکلی، در ایران زندگی می کند و به صورت هفتگی با وی دیدار می کند.
وی که به صورت کاملا قانونی از کشور خارج شده است، اگر برای فرار از بازداشت و فشار های امنیتی مجبور به خروج شده بود، منطقا باید در فرودگاه دستگیر می شد که این اتفاق رخ نداده است.
به نظر می رسد، بعد از آنکه نغمه عابدینی از تلاش های ظاهری برای آزادی این مجرم امنیتی ناامید شده است، دور جدید فضا سازی رسانه ای را با نقش آفرینی دوباره فاکس نیوز آغاز کرده است.
با توجه به اینکه،کوچکترین خبر مرتبط با این کشیش خود خوانده، به سرعت روی خروجی خبرگزاری های ضد انقلاب و شبکه های ماهواره ای معاند قرار می گیرد؛ اگر کمترین فشاری بر روی این خانواده قرار داشت، حتما با آب و تاب فراوان مورد پوشش قرار می گرفت.
نغمه عابدینی که دروغ های گوبلزی وی زبان زد است، پیش از این نیز در ادعایی واهی گفته بود که سعید عابدینی در زندان از طرف هم بندی های داعشی اش، تهدید به قتل شده است که خود سعید عابدینی نیز مجبور به تکذیب این دروغ شده بود.
 بررسی رفتارهای این خانواده نشان می دهد، آنها از زندانی بودن سعید عابدینی، در رضایت کامل بوده و اکنون در پی اخذ پناهندگی با سوء استفاده از زندانی بودن او را دارند.
خانواده سعید عابدینی، که از نظر مالی به شدت در مضیقه بوده اند، پس از بازداشت وی تاکنون مرتب در حال سفر به کشورهای خارجی هستند و تلاش های زیادی رابرای اخذ اقامت دائم در آمریکا داشته اند.
ارتباطات مشکوک نغمه عابدینی با شبکه فاکس نیوز و تحرکات وی در جمع صهیونیست های آمریکایی و تلاش های ظاهری برای آزدی سعید عابدینی نشان می دهد که وی و خانواده پدری این کشیش خود خوانده، در پی بهره برداری های خاص خود هستند.
گفتنی است، با وجود اینکه سعید عابدینی به دلیل اقدامات ضد امنیت ملی، در حال گذراندن ایام محکومیت خود است، صفحه فیس بوک متعلق به وی، همچنان در حال تبلیغ کلیسای خانگی و انجام فعالیت های مجرمانه است.
منبع:  انجمن رهپویان هدایت
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.