خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

برگی دیگر از دروغ های خانواده سعید عابدینی رو شد

به گزارش ادیان نیوز، مادر مجرم فاسد العقیده سعید عابدینی، که گویا دچار بیماری خود بزرگ بینی شده است، در سناریویی ازقبل تعیین شده، هفته گذشته از کشور خارج شده است.
در پی این خروج برنامه ریزی شده، نغمه عابدینی همسر تشکیلاتی سعید عابدینی در مصاحبه با فاکس نیوز، مدعی شده است که وی به دلیل فرار از بازداشت و با فشارهای امنیتی از کشور خارج شده است.
این جریان سازی رسانه ای، در حالی توسط رسانه های وابسته به اردوگاه صهیونیسم بین الملل، درحال پیگیری است که این رسانه ها، قبلا نیز مدعی شده بودند که مادر سعید عابدینی، مورد حمله ماموران امنیتی قرار گرفته است!!
این ادعا در حالی مطرح شده بود که این بازیگر نمایش نامه اخذ اقامت آمریکا، درجریان ملاقات با سعید عابدینی، به ماموران امنیتی حمله ور شده و حتی دست یکی از آنها را گاز گرفته است.
این فرد، که از بیماری روان پریشی شدیدی، رنج می برد، حتی به افراد حاضر در بیمارستان و پرسنل شاغل در آنجا حمله ور شده که این صحنه ها توسط دوربین های بیمارستان ثبت و ضبط شده است.  
نکته قابل ذکر آنکه، محبت نیوز که این خبر دروغ را منتشر کرده بود، در تناقضی آشکار، آورده بود، طی یک هفته گذشته آزمایش‌های مختلفی در مورد او(سعید عابدینی)، انجام شده و داروها و مواد غذایی لازم در اختیار وی قرار گرفته بود.
برررسی تحلیلی صحت و سقم این ادعاها نشان می دهد که سعید عابدینی و خانواده وی اصلا گزینه های مهم و راهبردی نیستند که مورد توجه جمهوری اسلامی ایران قرار بگیرد.
سعید عابدینی، فرد فاسد الاخلاقی است که با راه اندازی کلیساهای خانگی، با اغفال دختران و زنان جوان، متعرض آنها می شده است.
خانواده وی نیز در آرزوی رسیدن به زندگی در آمریکا، مزورانه سوگ زندانی شدن سعید عابدینی را سر می دهند و از طرف دیگر در شادمانی نزدیک شدن به زندگی در غرب، در پوست خود نمی گنجند.
گفتنی است، بر خلاف اشک تمساح هایی که رسانه های ضد اسلامی در خروج مادر سعید عابدینی از کشور بر گونه های خود جاری ساختند، وی به صورت کاملا قانونی از کشور خارج شده است و هیچ کس، مانعی برای وی به وجود نیاورده است. 
منبع:  انجمن رهپویان هدایت
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.