خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

فاطمیه و لغو برنامه برگزاری جشن های فسادانگیز در بغداد

برنامه برگزاری جشن های فسادانگیز در شهربازی سندباد لند در پایتخت عراق پس از اعتراضات مردمی، لغو شد.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، شهربازی سندباد لند از بزرگترین مراکز تفریحی در بغداد از لغو برنامه برگزاری جشن های فسادانگیز در این شهربازی در آستانه ایام شهادت حضرت زهرا(س) و فاطمیه پس از اعتراضات مردمی، خبر داد.

این مرکز تفریحی در بیانیه خود مدعی شد که از ابتدای فعالیت خود به دنبال ارائه تصویر صلح و محبت به مردم سخاوتمند بوده است، تصویری که به دلیل تروریسم و جنگ ها در عراق وجود نداشت.

در این بیانیه آمده است: می خواستیم که به جهان بگوییم مردمی هستیم که زندگی را دوست داریم و به آزادی، اعتقادات و هنجارهای اجتماعی احترام می گذاریم. هدف ما ارائه سرگرمی و فرهنگ و هنر و ادبیات بوده است تا سندباند لند به مکانی وسیع و شگفت انگیز تبدیل شود که همه اقشار را گردهم می آورد و این تصویر حقیقی عراق است.

شهربازی سندباد لند ادعا کرده است که برای عدم تداخل برگزاری جشن ها در این شهربازی با مناسبت های دینی، تلاش می کند.

شایان ذکر است که جمعی از مردم متدین بغداد، عصر روز پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۰ و برای دومین روز متوالی، با حمله به “سندباد لند” راههای ورود به آن را بستند.

این تظاهرات کنندگان که بسیاری از آنان از اعضای مواکب حسینی هستند و پرچم های هیأت های عزاداری را در دست داشتند، به برگزاری مجالس لهو و لعب و موسیقی در این شهربازی و نیز سیاست های دولت «کاظمی» نسبت به منحرفان جنسی معترض هستند.

معترضان با سر دادن شعارهای “لبیک یا فاطمه” نسبت به بی توجهی مسئولان فرهنگی دولت و مدیران این مرکز تفریحی، به همزمانی برگزاری مجالس مذکور با ایام فاطمیه اعتراض کردند.

شهربازی سندباد لند یکی از بزرگترین مراکز تفریحی در بغداد است که در منطقه “زیونه” قرار دارد و شامل وسایل بازی، رستوران، کافی‌شاپ، فروشگاه‌ و نیز باغ وحش و آکورایوم می باشد؛ اما برگزاری برنامه های فسادانگیز در این مرکز، موجب اعتراضات زیادی در بغداد شده است.

منبع ابنا
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.