خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

اصفهان همواره محل همزیستی صلح‌آمیز ادیان مختلف بوده است

در یک برنامه رادیویی، شهردار اصفهان گفت: اصفهان همیشه محل همزیستی صلح‌آمیز ادیان مختلف بوده که امیدواریم شهروندان ارمنی در این شهر سالم خوش و خرم باشند.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، علی قاسم زاده امروز _شنبه چهارم دی‌ماه_ در برنامه رادیویی «سلام اصفهان»، ضمن تبریک میلاد حضرت مسیح به تمام شهروندان به ویژه ارامنه ساکن در این کلانشهر اظهار کرد: اصفهان همیشه محل همزیستی صلح‌آمیز ادیان مختلف بوده که امیدواریم شهروندان ارمنی در این شهر خوش و خرم باشند.

وی افزود: هفته گذشته به مناسبت شب یلدا در بین افرادی بودیم که شب زنده‌داران شهر در طول سال هستند تا شهر ما تمیز و در آرامش باشد.

شهردار اصفهان ادامه داد: در شب یلدا سعی کردیم دقایقی را در کنار کارکنان نیروی انتظامی، اورژانس، پاکبانان، آتش‌نشانان شهر باشیم و با تقدیم گل و شیرینی کمک کنیم که این افراد شب یلدای بهتری را تجربه کنند.

وی با بیان اینکه شب یلدای امسال از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بود، تصریح کرد: ما فقط یک‌بار تا نیمه‌های شب بیدار بودیم و این افراد هر شب برای بهتر شدن شرایط شهر و برقراری امنیت تا صبح به اقتضای شرایط کاری مشغول خدمت هستند.

قاسم زاده گفت: اگر گاهی مردم نیز نیمه‌های شب سری به پاکبانان، کارکنان اورژانس و … بزنند و به این افراد خدا قوت بگویند به طور حتم باعث دلگرمی و خوشحالی این افراد خواهد بود.

منبع ایمنا
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.