خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

استقبال پیشوای مذهبی ارامنه اصفهان از توصیه آیت الله طباطبایی نژاد به مطالعه قرآن

اسقف ارامنه با تبریک ولادت حضرت عیسی مسیح(ع)، ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) را تسلیت گفت و از پیشنهاد آیت الله طباطبائی نژاد درباره مطالعه قرآن کریم استقبال کرد.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، اسقف سیپان کاشجیان، پیشوای مذهبی ارامنه اصفهان و جنوب ایران، امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان اصفهان به مناسبت سال نو میلادی اظهار کرد: حضور ما در کنار برادران مسلمان باعث افتخار و خرسندی است.

پیشوای مذهبی ارامنه اصفهان و جنوب ایران افزود: ما همیشه دعاگوی شما هستیم و دعا به درگاه خداوند را به دعای مسلمین متصل می‌کنیم و همیشه در عبادت‌های خود برای خدمتگزاران این کشور و استان دعا می‌کنم تا خداوند حافظ و نگهدار آنها باشد.

وی با اشاره به اینکه اکنون آب و زاینده‌رود مهمترین مسأله در استان است، گفت: در این رابطه از خداوند می‌خواهیم که طبیعت را با بارش باران با ما همراه کند و کشور را مورد برکت قرار دهد و امید است این مشکل حل شود.

اسقف ارامنه نیز در این دیدار با تبریک ولادت حضرت عیسی مسیح (ع)، ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) را تسلیت گفت و از پیشنهاد آیت الله طباطبایی نژاد در مطالعه قرآن کریم استقبال کرد.

در پایان این دیدار، قرآنی به پیشنهاد پیشوای مذهبی ارامنه اصفهان و جنوب ایران با دست‌نوشته امام جمعه اصفهان به اسقف سپیان کاشجیان اهدا شد تا به مطالعه و تحقیق و تفحص در این کتاب آسمانی بپردازد.

منبع حوزه نیوز
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.