خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

مسیحیان در کلیسا برای سردار سلیمانی مراسم یادبود گرفتند / روایتی از شیفتگی دو جوان ارمنی سوری به حاج قاسم + فیلم

شاوردیان در گفتگو با برنامه «قهرمان‌ بدون‌ مرز»:

شاوردیان نماینده مسیحیان ارامنه شمال کشور در ویژه برنامه «قهرمان بدون مرز» گفت: زمانی که حاج قاسم به شهادت رسید، جامعه ارامنه برای ایشان در کلیسا مراسم یادبود گرفت.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، آرا شاوردیان نماینده مسیحیان ارامنه شمال کشور در ویژه برنامه  «قهرمان بدون مرز» گفت: زمانی که حاج قاسم به شهادت رسید، جامعه ارامنه برای ایشان در کلیسا مراسم یادبود گرفت.

وی افزود: حاج قاسم متعلق به یک قشر خاصی نیست، ایشان برای همه‌ی ملت ایران بودند.

نماینده مسیحیان با اشاره به خاطره‌ای از نماینده دوره دهم ارامنه گفت: خارج از ایران با دو جوان ارمنی سوری رو در رو شدم. آن‌ها فکر می‌کردند که نمایندگان هر روز با حاج قاسم دیدار و گفتگو دارند. آن‌ها گفتند سلام ما را به حاج قاسم برسانید، چون برای ما کار‌های زیادی کرد.

شاوردیان افزود: نماینده ارامنه پس از بازگشت به ایران سعی زیادی برای دیدار با حاج قاسم کرد و نهایتاً به مرتبطین پیام آن دو جوان را رساند. پس از شهادت سردار سلیمانی آن نماینده دوباره به خارج از کشور رفت و آن دو جوان را دید. آن جوانان به خاطر شرایط از اخبار دور بودند و از نماینده پرسیدند سلام ما را رساندی؟ حالشان چطور بود؟ نماینده گفت ایشان شهید شدند. آن دو جوان با گریه فراوان گفتند جامعه ارامنه مدیون حاج قاسم هستند.

منبع دانشجو
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.