خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

فاش شدن منطق بی منطقی و کینه های فرو خورده تبشیری ها از ایران

ادیان نیوز:  گروه تحریریه یکی از فعال ترین سایت های تبشیری که خود را پرمخاطب ترین رسانه مختص مسیحیان فارسی زبان معرفی می کند در منطق بی منطقی به مذاکرات هسته ای ایران با غرب حمله کرده و حاکمیت نظام جمهوری اسلامی را غیرقابل اعتماد عنوان می کند.
رسوایی رسانه های جریان تبشیری وابسته به اردوگاه مسیحیت صهیونیستی در نظر مخاطبان و فاش شدن اهداف آنان در راه اندازی این رسانه ها به نوعی خودزنی رسیده اند تا شاید از این رهگذر بتوانند زوالشان را چند سالی عقب بیناندازند و همچنان سهمی در دریافت دلارهای بادآورده غربی داشته باشند.
با نزدیک شدن مذاکرات هسته ای ایران و قدرت های غربی به مراحل حساس رسانه های تبشیری فرصت را غنیمت شمرده و ابهام گویی، مهمل بافی، نفرت پراکنی و بدبین سازی علیه نظام حاکمیت جمهوری اسلامی ایران را هدف قرار داده اند.
تیم رسانه ای تبشیری ها که با انواع حمایت دستگاه های جاسوسی غرب برخوردار بوده اند، حاصل تمام اندوخته های خود را در سال هایی که فرصت های مطالعاتی داشته اند جمع کرده و به گزارش نویسی علیه ارکان حاکمیت کشورمان روی آورده اند. در این گزارش نویسی های مغرضانه حتی به فقه شیعی نیز حمله کرده و به عدم ثبات فتواها و حکم ها اشاره داشته اند.
البته بعید نیست که در این گزارش نویسی ها از تحریریه رسانه های معاند از جمله بی بی فارسی، رادیو آمریکا، رادیو فردا و یا سایر رسانه های معاند کمک گرفته باشند تا به خیال خودشان گزارشی فاخر و مستدل برای حمله به جمهوری اسلامی تدارک دیده باشند اما منطق بی منطقی در سراسر سطرهای این گزارش ها خودنمایی می کند.
تیم رسانه ای تبشیری ها به این نتیجه رسیده اند که تمام توان خود را مبنی بر ناشناخته بودن مقامات جمهوری اسلامی ایران و اظهارنظرهای آنان در رابطه با سلاح های کشتار جمعی به کار گیرند تا در روال خیال بافی ماهرانه مخاطب را به سمت و سویی راهنمایی کنند که غیر از شک و تردید و نفرت حاصلی نداشته باشد.
در نظر تبشیری ها هر گونه سازش ایران با غرب، آمال و آرزوهای آنان را بر باد می دهد و جیره های دریافتی آنان را کاهش می دهد و با همین منطق سعی دارند مبانی فقهی دین اسلام و به ویژه تشیع را بسیار پیچیده ارزیابی کنند تا طرف غربی در مواجهه با گروه مذاکره کننده ایرانی محتاطانه حرکت کند.
ناگفته نماند که قبل از این که تبشیری ها خودشان را به آب و آتش بزنند ایران به حد کافی به غرب و تمامی ساختارهای حاکمیتی آن کشورها و میدان داری صهیونیست ها در دنیای استکباری آگاه است و می داند که غرب سنگ اندازی های فراوانی در این مذاکره خواهد کرد. 
رسانه های تبشیری مدعی شده اند که ” اصول فقه اسلامی دارای ساختاری بسیار پیچیده است، این پیچیدگی و عدم شفافیت نه تنها غیرمسلمانان بلکه خود مؤمنین مسلمان را نیز دچار شک و تردید می کند. از مقولات مهم و در عین حال پیچیده فقه اسلامی موضوعات فتوا، احکام حکومتی و مباحث مربوط به « تقیه » هستند.”
البته در این گزارش نویسی ها می توان رد پای تبشیری هایی که قبلا مسلمان بوده اند مشاهده کرد یا به گزارش نویسان وابسته به بهائیت اشاره داشت که با شناخت از مبانی اسلام به ضربه زدن علیه اسلام و احکام اسلامی پرداخته اند.
در این گزارش ها حتی به دوران صدر اسلام و زمان زمامداری پیامبر اسلام(ص) نیز اشاره کرده و مسائل بی ربطی مانند خراب کردن مسجد ضرار، قطع درختان یهودیان بنى نظیر و … را پیش کشیده اند.
این گونه گزارش نویسی ها به صورت پراکنده در لابلای گزارشات رسانه های تبشیری در گذشته دیده شده است اما حمله آنان به جمهوری اسلامی ایران و مبانی فقه اسلامی و تشیع در زمان مذاکرات هسته ای و همچنین انتشار گزارش های فرعی در ارزیابی وضعیت مذهب در ایران و ربط دادن آن به مسائل هسته ای به روشنی بیانگر عمق کینه توزی ها از نظام جمهوری اسلامی ایران در بین تبشیری ها است.
این رسانه ها حتی بدشان نمی آید که در مذاکرات هسته ای به نوعی تقابل مسیحیت و اسلام اشاره کنند و بر سازش ناپذیری اسلام و مسیحیت پای فشاری کنند. در حالی که حیات مسالمت آمیز اسلام با پیروان دیگر ادیان در صدر اسلام اظهر من الشمس است و نمی توان با اصرار به اختلاف ها این همزیستی های دیرینه منکر شد.
منبع: رهپویان هدایت
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.