خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

اندیشمند آمریکایی: آینده را در مکتب سلیمانی جستجو کنید/ کشور من در حال مردن است

عضو آمریکایی جمعیت جهانی حامیان مقاومت با بیان اینکه سوگوار شهدای مقاومت است گفت: کشور من آینده نیست بلکه آمریکا در حال مردن است و شما و مکتب سلیمانی آینده را می سازید.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، عضو آمریکایی جمعیت جهانی حامیان مقاومت در همایش “شهید قدس، قهرمان مقاومت” که با حضور جمعی از اعضای هیئت رئیسه و هیئت اجرایی جمعیت جهانی حامیان مقاومت از کشورهای اسلامی و غیراسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی کرمان برگزار شد گفت: من از کشور دشمن هستم، من از ایالات متحده هستم اما ملت آمریکا دشمن شما نیست و این دولت آمریکاست که این اقدامات وحشیانه را انجام می‌دهد.

دکتر «پائول رودی» از کشور آمریکا افزود: من به خاطر از دست دادن چنین قهرمان‌هایی به دو دلیل سوگوار شدم؛ یکی به همان دلیل که شما ناراحت هستید و من هم ناراحت هستم و دیگری اینکه کشور من مسئول مرگ این اشخاص است و این گناه کشور من است که این اتفاق رخ داد.

دکتر رودی شهید سلیمانی را فردی تأثیر گذار بر فرهنگ مردم منطقه دانست و گفت: این فرد چنان شخصیت جذابی برای مردم ادیان مختلف داشت که بسیاری از افراد از او به عنوان قهرمان عصر حاضر و مبارز در مقابل ستم یاد می‌کنند.

این اندیشمند آمریکایی تصریح کرد: آنها از این دنیا رفتند اما در شما زندگی می‌کنند؛ چون شما آینده هستید و پرچم‌هایی که مقابل تان می‌بینید اینها آینده هستند.

عضو جمعیت جهانی حامیان مقاومت به صراحت گفت: کشور من آینده نیست؛ کشور من در حال مردن است. شما آینده و آیندگان هستید؛ پس آینده را بچسبید و من هم به شما خواهم پیوست.

منبع ابنا
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.