خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

جمعیت هلال احمر و دانشگاه ادیان و مذاهب اهداف مشترکی دارند

دکتر پیرحسین کولیوند در دیدار با رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب، با اشاره به اهداف مشترک این دو مجموعه، بر تعامل در عرصه های مختلف تاکید کرد.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، دکتر پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال احمر در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین سیدابوالحسن نواب در خصوص ظرفیت‌های همکاری بین دو مجموعه گفت: دانشگاه ادیان و مذاهب یک سرمایه است و اهداف مشترکی با جمعیت هلال احمر دارد که زمینه همکاری را فراهم می‌کند.
وی افزود: مشخصا جمعیت هلال احمر آماده همکاری با دانشگاه ادیان و مذاهب در زمینه های علمی و آموزشی است و در این راستا می توان از دانشجویان دانشگاه ادیان و مذاهب در زمینه امدادرسانی به صورت داوطلبانه پس از طی کردن دوره های تخصصی استفاده کرد.
رئیس جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر و دانشگاه ادیان و مذاهب در همکاری با نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر می توانند هم افزایی خوبی داشته و با توان بیشتر در عرصه‌های مختلف خدمت‌رسانی کرد. بی شک امروز با همکاری بین دستگاهی می توان به موفقیت‌های بیشتری دست پیدا کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سیدابوالحسن نواب، رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب نیز در جریان این دیدار با اشاره به اهداف مشترک جمعیت هلال احمر و دانشگاه ادیان، گفت: دانشگاه ادیان متشکل از ۱۰ هزار دانشجو از ۴۰ کشور مختلف است که می تواند در عرصه‌های مختلف بشردوستانه به کمک جمعیت هلال احمر آید.
وی افزود: همبستگی انسانی، تلاش در جهت صلح و رفع آلام بشری از اهداف مهم دانشگاه ادیان و مذاهب است که می تواند زمینه همکاری با جمعیت هلال احمر را فراهم کند.
رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب تصریح کرد: ظرفیت علمی دانشگاه ادیان و مذاهب به گونه‌ای است که می توان از آن در عرصه امدادرسانی بین المللی بهره برد و نیروهای متخصصی در این عرصه تربیت شده‌اند و امروز این ظرفیت می تواند به صورت کامل در اختیار جمعیت هلال احمر قرار گیرد و یک همکاری مثبت شکل گیرد.
در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد مهدی تسخیری معاون ارتباطات و امور بین الملل دانشگاه ادیان و مذاهب نیز  با اشاره به فعالیت‌های بین المللی دانشگاه ادیان و مذاهب خواستار توسعه همکاری جمعیت هلال احمر با دانشگاه ادیان و مذاهب شد.

منبع روابط عمومی دانشگاه ادیان و مذاهب
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.