خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

رژیم سعودی زنان را از زیارت قبر پیامبر (ص) محروم کرد

مقامات سعودی حضور زنان در حرم مطهر پیامبر اکرم (صلوات الله علیه و آله) را ممنوع و مجوز ورود به حرم مطهر ایشان را فقط به مردان و آن هم به هر ۳۰ روز یک بار محدود کردند.

[QR size=”100×100″ link=”yes”]https://adyannews.com/113911[/QR]به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، رژیم آل سعود، حضور زنان در حرم مطهر پیامبر اکرم (صلوات الله علیه و آله) را ممنوع و اعلام کرد زین پس تنها به مردان اجازه زیارت مرقد مطهر را خواهد داد.

عربستان زیارت حرم حضرت محمد (ص) را برای زنان ممنوع کرد و زیارت قبر مطهر ایشان را فقط به مردان محدود کرد.

مقامات سعودی دیروز یکشنبه از دادن مجوز به زنان برای زیارت قبر حضرت رسول اکرم (ص) امتناع ورزیدند و مجوز ورود به حرم مطهر ایشان را فقط به مردان و آن هم، هر ۳۰ روز تنها یک بار محدود کردند.

روزنامه عکاظ آنلاین نوشت: وزارت حج و عمره عربستان سعودی اعلام کرد: زنان نمی‌توانند از طریق اپلیکیشن «اعتمرنا»، مجوز زیارت قبر حضرت محمد (ص) را رزرو کنند، زیرا زیارت فقط مختص مردان است، و زنان تنها می‌توانند مجوز حضور در مسجد النبی را رزرو کنند.

زیارت مردان از مرقد پیامبر هر ۳۰ روز یک بار

این وزارتخانه همچنین تاکید کرد: در خصوص زیارت حضرت محمد (ص) برای مردان نیز، فاصله زمانی بین هر زیارت نباید کمتر از ۳۰ روز باشد.

وزارت حج و عمره سعودی همچنین فاش کرد: هیچ یک از نماز‌های واجب در مسجد النبی برگزار نخواهد شد، اما برای اوقات نماز در حرم مطهر و همچنین برای زیارت قبر مطهر مردان می‌توانند به اپلیکیشن «اعتمرنا» مراجعه کنند و حضور در نماز یا زیارت را رزرو کنند.

منبع صدا و سیما
به خواندن ادامه دهید
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.