خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

رئیس شورای سیاسی حزب الله: هدف از تقویت تکفیری ها، ایجاد حاشیه امن برای صهیونیستهاست

ادیان نیوز: حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم امین السید عضو شورای مرکزی و رئیس شورای سیاسی حزب الله لبنان به عنوان فرستاده ویژه حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در کنگره جهانی خطر جریان های افراطی و تکفیری در قم سخنرانی کرد.
وی در این کنگره گفت: تکفیری ها برای از بین بردن تمام ساحت های مشترک بین مسلمانان و غیرمسلمانان تلاش می کنند تا هیچ ساحتی جز جنگ و دعوا باقی نماند. انها به دنبال توجیه قتل و تجاوز و جنایت هایی هستند که نسبت به هر کسی که با آنها مخالفت کند مرتکب می شوند .
امین السید با اشاره به اینکه خطر جریانات تکفیری، تاثیر آنها بر نسل های بعدی است گفت: این جریان ها موجب می شوند که نسل های بعدی به تندروی، کفر و دوری از اسلام کشیده شوند و از همین رو اهمیت چنین کنگره هایی معلوم می شود که به دنبال اعتلای جایگاه اسلامی است.
رئیس شورای سیاسی حزب الله با تاکید بر اینکه تکفیری ها در خدمت اهداف دشمنان اسلام هستند گفت: هدف اساسی از شکل گیری و تقویت تکفیری ها، اختلاف افکنی در امت اسلامی، وارد کردن آن در درگیری های داخلی،  سرنگونی ارتش های عربی و ایجاد حاشیه امن برای رژیم صهیونیستی است.
وی با بیان اینکه مقابله با جریان های تکفیری باید از جانب فکری و اعتقادی صورت بگیرد گفت: آنها اسلام و مسلمین و تمام جوامع و کشورهای اسلامی را مورد هدف قرار داده اند و مسئولیت اصلی برای مقابله با تکفیری ها، بر دوش مراکز علمی و احزاب و جریانات است.
منبع خبر: ستاد کنگره
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.