خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

انقلاب؛ معنویت و بصیرت، خدمت صادقانه| نماینده ارامنه: ثمره انقلاب اسلامی گسترش معنویت است

نماینده مسیحیان ارمنی شمال ایران در مجلس گفت: یکی از ثمرات انقلاب اسلامی در جامعه ما چه بین مسلمانان و یا مسیحیان و کلیمیان گسترش معنویت بوده است.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، آرا شاوردیان نماینده مردم مسیحیان شمال ایران در مجلس شورای اسلامی با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی و با اشاره به نامگذاری چهارمین روز از دهه فجر امسال با عنوان « انقلاب اسلامی؛ معنویت و بصیرت، خدمت صادقانه» گفت: یکی از ثمرات انقلاب اسلامی در جامعه ما چه بین مسلمانان و یا مسیحیان و کلیمیان گسترش معنویت بوده است.

وی افزود: ما پیش از انقلاب هم به امورات دینی خود می‌پرداختیم اما پس از انقلاب با روی کار آمدن یک حاکمیت دینی و ایجاد یک فضای معنوی در جامعه طبیعتا انجام فرائض دینی آسان‌تر شده و همینطور شرایط برای یک زیست معنوی و سالم فراهم آمده است.

نماینده مسیحیان ارمنی شمال ایران اظهار داشت: جامعه ما یک جامعه دینی است و طبیعتاً در یک حکومت دینی برای چنین جامعه‌ای مطلوب‌تر است.

وی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر ما شاهد خدمت صادقانه به مردم هستیم که در طول دولت‌های مختلف در قالب طرح‌های گوناگون به منظور محرومیت‌زدایی ظهور و بروز یافته است.

وی افزود: اگرچه این خدمت صادقانه فراز و نشیب‌هایی داشته و در طول زمان بعضا دچار انحراف و یا بعضا کمرنگ شده اما در طول دولت‌های مختلف این خدمت صادقانه و این محرومیت‌زدایی استمرار داشته است.

وی در پایان گفت: امیدواریم در دولت آقای رئیسی اشکالات قبلی رفع شده و مسیر خدمت صادقانه به مردم با قدرت و سرعت بیشتری ادامه پیدا کند.

منبع فارس
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.