خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

حسن اللهیاری؛ نقل کرامات یا توهم نبوت؟!+ فیلم

به گزارش ادیان نیوز، شاید داستان آن فرد عاشق زرق و برق دنیا را شنیده باشید که هرگاه  از  او سؤال میشد که این جنس را از کجا خریدی؟ می گفت:
کارخانه، به محض اینکه این قالب را زد، آتش گرفت و دیگر این جنس تولید نشد و جنس  را هم از نزدیک به کسی نشان نمیداد که معلوم شود تولید کجاست و به طور کلی دوست داشت همیشه تک باشد. 
 قطعا شما در جواب چنین فردی، باید سکوت کنید، زیرا با یک فردی با اختلالات روانی مواجهید که به هیچ طریقی هم نمیتوانید دروغ او را ثابت کنید، زیرا هیچ شاهدی بر مدعای او در میان نیست و همه در آتش سوزی مرده اند.
 وقت عزیزان بیشتر از پرداختن به  شیخ حسن اللهیاری و چرندیاتش می ارزد، اما از باب تفریح و رفع خستگی بد هم نیست.
 در کنار تمام سناریو های اجرا شده توسط این مفلوک ( از ادعای مرجعیت واعلمیت و بد دهانی به بینندگان، رکیک ترین توهین ها به علما، خصوصا مقام معظم رهبری،  بد ترین توهین ها به اهل سنت وایجاد اختلاف بین شیعیان واهل سنت و به تازگی هم تیر خلاصی که به خودش و اسپانسرهایش زد ومنکر قیام سید الشهدا شد و امام حسین و زین العابدین (سلام الله علیهما) را رعایای یزید خواند…) این بار نویت به کشف و کرامات رسیده است.
او خود را مصداق کشف و کراماتی میداند که شاهدش فقط  خودش است وهمه مرده اند و کارخانه آتش گرفته است. 
به روباه گفتند شاهدت کیست، گفت دمم.

var s1 = new SWFObject(“/media/player/flvplayer.swf”,”single”,”400″,”300″,”7″);s1.addParam(“allowfullscreen”,”false”);s1.addVariable(“file”,”media.jamnews.ir/5(10).flv”);s1.addParam(“menu”,”false”);s1.addVariable(“width”,”400″);s1.addVariable(“height”,”300″);s1.write(“player1416770664218”);

منبع: جام نیوز
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.