خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

تشکر اسقف ارامنه اصفهان و جنوب ایران از مسئولان و رهبر معظم انقلاب

به گزارش ادیان نیوز، چندی قبل شورای خلیفه‌گری ارامنه اصفهان همایشی با عنوان» کلیسای وانک، نماد تعامل و همزیستی ادیان آسمانی« را برگزار نمود. در این همایش باب‌کن چاریان، اسقف ارامنه اصفهان و جنوب ایران با اشاره به این که  یکی از بزرگ‌ترین افتخارات جامعه ایرانی این است که اقلیت‌های مذهبی در کنار مسلمانان به‌طور آزادانه و گسترده فعالیت می‌کنند افزود: این آیین تنها یک مراسم ساده نیست، بلکه این مراسم سالگرد حفظ ارزش‌های ارامنه است. بدین‌لحاظ لازم است از همه مسئولان کشور و به‌ویژه رهبر معظم انقلاب برای همکاری بی‌نظیر با ارامنه در راستای حفظ آثار تاریخی و انجام مناسک مذهبی خود تشکر کنم و بیفزایم که مدل جمهوری اسلامی ایران برای همزیستی مسالمت‌آمیز ادیان در کنار یکدیگر، بهترین الگوی جهان است و کشورهای دیگر باید از این الگو درس بگیرند.
گفتنی است یکی از شگردهای غرب در قبال جمهوری اسلامی ایران اتهام عدم رعایت حقوق اقلیتها از جمله مسیحیان عزیز کشورمان می باشد. مساله ای که بارها توسط مسئولین ارامنه کشور تکذیب شده و بر زندگی مسالمت آمیز ارامنه کشور و فعالیت های آزادانه آنها اشاره دارد.
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.