خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

رژیم صهیونیستی وانتقام دسته جمعی ازفلسطینی‌ها

به گزارش ادیان نیوز، شبکه ۱۰ تلویزیون رژیم صهیونیستی فاش کرد که این رژیم تصمیم گرفته است ساکنان فلسطینی ِ قدس شرقی به ویژه منطقه جبل المکبر را مجازات کند.
“عومری منیف” خبرنگار شبکه ۱۰ تلویزیون رژیم صهیونیستی با اشاره به اقدام این رژیم در منهدم کردن منازل خانواده های دو شهادت طلبی که به کنیسۀ یهودی در قدس حمله کردند، افزود: کمیته لشکری قرار بود، هفته آینده برای بررسی گسترش منطقه جبل المکبر، تشکیل جلسه دهد و ساخت ۲ هزار و پانصد واحد مسکونی در منطقه عرب السواحر را بررسی کند که این جلسه، در واکنش به عملیات حمله به کنیسه، لغو شد. این تصمیم، دقیقا چند ساعت بعد از این عملیات صورت گرفت.
“اویعاد گلیگمان” خبرنگار قضایی شبکه ۱۰ رژیم صهیونیستی نیز فاش کرد که رژیم صهیونیستی در اقدامی بی سابقه، با تحویل پیکر دو شهادت طلب عملیاتِ کنیسه یهودی، به خانواده هایشان مخالفت کرده است.
وی تاکید کرد: خانواده محمد محمود از دادگاه خواستند که جنازه فرزندشان را به آن ها بدهد تا ترتیب خاکسپاری او داده شود، اما (اسرائیل) برای نخستین بار، آشکارا اعلام کرد که جنازه ها را پس نخواهد داد.
گیلگمان با بیان این که نماینده پلیس اعلام کرده است که این تصمیم از سوی مقام های سیاسی ارشد اتخاذ شده است، آن را اقدامی بازدارنده توسط رژیم صهیونیستی ارزیابی و خاطرنشان کرد که به این ترتیب، رژیم صهیونیستی، جنازه ها را دفن خواهد کرد، بدون آن که اجازه برگزاری مراسم تدفین به خانواده آن ها بدهد.
با این همه، گلیگمان، هشدار داد که مجازات دسته جمعی، فلسطینی ها ممکن است نتیجه معکوس داشته باشد و تمامی منطقه را به آتش بکشد.
“احمد جابر” کارشناس امور رژیم صهیونیستی در برنامه “العین الاسرائیلیه” از شبکه خبری العالم، گفت: افزایش ظلم، نتیجه ای جز، افزایش خشم مردمی نخواهد داشت.
وی افزود: ظلم و ستم رژیم صهیونیستی ضد فلسطینی ها، آن ها را به حد انفجار رساند و سبب بروز انتفاضه سوم شد، به طوری که فلسطینی ها از هر امکاناتی که داشتند اعم از چاقو و تبر، خودرو و هر امکاناتی که در اختیار دارند برای قیام ضد ظلم و ستم این رژیم استفاده کردند.
جابر تاکید کرد: رژیم صهیونیستی، در واکنش به این اقدام فلسطینی ها، مجموعه ای از تدابیر را در پیش گرفت که از میان آن ها می توان به افزایش بازداشت فلسطینی ها، سلب آسایش از طریق ورود به منازل ، تخریب خانه فلسطینی ها، افزایش نظامیان صهیونیست در مناطق فلسطینی نشین و بیشتر کردن پست های ایست بازرسی اشاره کرد.
وی گفت: نتیجه اینگونه اقدامات، چیزی جز اعمال فشار هر چه بیشتر بر فلسطینی ها نخواهد بود و نتیجۀ قطعی چنین فشاری، واکنش های شدیدتر و خشونت های بیشتر خواهد بود، بنابراین قطعا مبارزه ای سخت تر، در پیش خواهد بود.
منبع: العالم
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.