خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

منافع رژیم مافیایی آمریکا در ایجاد ناامنی است | کشورها نباید ذخایر مادی خود را صرف خرید تسلیحات از آمریکا کنند

نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس؛

همایون سامه یح گفت: رژیم آمریکا یک رژیم مافیایی است که منافع خود را در ایجاد تفرقه و ایجاد ناامنی در میان کشورها و ملت‌ها می‌بیند.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، همایون سامه یح، نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: رژیم آمریکا، یک رژیم مافیایی است که منافع خود را در ایجاد ناامنی و اختلاف در میان ملت‌ها و کشورها می‌بیند.

وی افزود: کارتل‌های سیاسی و اقتصادی در این کشور در تصمیم‌گیری‌های سیاسی تأثیر گذار هستند و حاکمان آمریکا برای فروش تسلیحات‌شان همواره به ناامنی‌ها در مناطق مختلف دامن زده و همواره به دنبال شعله‌ور کردن آتش جنگ هستند.

نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: رژیم آمریکا همواره برای اینکه جاپایی در مناطق مختلف داشته باشد، به ایجاد درگیری‌ها دامن می‌زند و از این طریق زمینه را برای ورود خود فراهم می‌آورد تا ضمن فروش تسلیحات در حوزه مسائل سیاسی و دخالت در امور داخلی کشورهای مختلف بپردازند.

سامه یح خاطرنشان کرد: امروز باید مقامات سیاسی کشورها هوشیار باشند و فریب به وعده‌ها و قول‌های مقامات آمریکایی را نخورند و بدانند که آمریکا کشوری نیست که هدفش تامین منافع حتی سردمداران دیگر کشورها باشد، چه رسد به ملت‌های آنها.

نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: کشورها نباید ذخایر مادی خود را با تحریک مقامات آمریکایی صرف خرید تسلیحات از این کشور کنند و منابع خود را به جای خدمت به ملت‌شان با خرید سلاح از آمریکا هدر دهند.

منبع فارس
به خواندن ادامه دهید

نظرات بسته شده است.