خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

تطهیر زنی با سابقه غیراخلاقی از سوی رسانه مسیحی

به گزارش ادیان نیوز، نقاش زرگران با نام مستعار نسیم که توسط تبشیری ها در ایران جذب شده و به تبلیغ مسیحیت می پرداخت بعد از زندانی شدنش مرتب از سوی سایت های وابسته به مسحیت صهیونیستی مورد تیمار قرار می گیرد.
یکی از این سایت ها که عنوان می شود فعال ترین و پرمخاطب ترین سایت های فارسی زبان در تبلیغ مسیحیت صهیونیستی است اقدام به انتشار گزارشی کرد که انگار این زندانی وابسته به تبشیری ها تحت شدیدترین آزار و اذیت جنسی و روحی قرار گرفته است.
بنا به ادعای این سایت “مریم نقاش زرگران محبوس در بند ( زنان) زندان اوین، طی هفته گذشته هنگام بازگشت از مرخصی چهار روزه خود، در هنگام ورود مجدد به زندان اوین مورد بازرسی آزار دهنده و غیر متعارف جنسی توسط ماموران زن زندان اوین قرار گرفت و به این خاطر دچار ناراحتی روحی شدیدی شده است.”
در حالی جریان تبشیری وابسته به اردوگاه صهیونیست مسیحی این بهانه را دستاویز خود قرار داده است که ضوابط ورود و خروج از زندان بر همگان روشن و مبرهن بوده و نیازی به توضیح و تشریح این ضوابط و آئین نامه که معمولا در همه کشورها یکسان می باشد، نیست.
گویا این جریان وابسته فراموش کرده که سربازان و افسران اربابان آنها در کشورهای اسلامی و اخیرا در کشورهای عراق و افغانستان به چه طرز فجیعی زنان را در ایستگاه های مختلف بازرسی می کردند و بی اعتنا به احکام شرعی مسلمانان آن را اقدامی پیشگیرانه عنوان می کردند.
گفتنی است، مریم نقاش زرگران نوکیش مسیحی ۳۶ ساله در اوایل زمستان سال ۱۳۹۱با جرم «اقدام علیه امنیت ملی» بازداشت شد و هم اکنون با حکم شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب اسلامی و به علت «فعالیت تبلیغی علیه نظام جمهوری اسلامی و اجتماع و تبانی علیه امنیت کشور» به چهار سال زندان محکوم شد.
گفتنی است وی که در میان مسلمانان مسیحی شده به عنوان “نسیم” شناخته می شود ارتباط بسیار نزدیک و به گفته یکی از جداشدگان از کلیسای جمعت ربانی، غیر اخلاقی با سعید عابدینی داشته است.
مریم نقاش زرگران اعتیاد شدید و خارج از کنترلی به مسایل جنسی داشته و به این دلیل رابطه نزدیکی با سعید عابدینی که در این صفت مشابه وی بود برقرار کرده بود.
چندی پیش گفتگویی با این جدا شده در همین وبلاگ انجام شد که بخشی از ان به ارتباط خاص میان نقاش زرگران و سعید عابدینی اختصاص داشت وی برای اثبات حرف خویش تصاویری از این مورد را در اختیار وبلاگ گذاشت که به دلایل اخلاقی از باز نشر آن ها جلوگیری شد.
نکته قابل توجه آن جا است که مریم نقاش زرگران از نظر روانی بیمار محسوب شده و مدت ها تحت درمان قرار داشته و  دکتر معالجش قرص های بسیار زیادی برای مهار کردن مشکلات او تجویز کرده بود.
سایت های تبشیری معمولا برای تمامی زندانیان وابسته به خودشان یک ستون خبری ویژه طراحی کرده و به انتشار تمامی رویدادهای شخصی و خبری پیرامون آنها اقدام می کنند که تمامی این اطلاع رسانی ها مملو از سیاه نمایی علیه ایران و نظام جمهوری اسلامی است.
منبع:انجمن رهپویان هدایت
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.