خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

پائولو کوئیلو: جنگ اوکراین، بهانه خوبی برای روس هراسی است

انتشار توییت پائولو کوئیلو با واکنش‌های فراوانی روبه‌رو شد و بسیاری از کاربران در توییتر، این نویسنده را به بی‌تفاوتی نسبت به قربانیان جنگ در اوکراین متهم کردند

به گزارش ردنا (ادیان‌نیوز)، پائولو کوئیلو، نویسنده برزیلی، با انتشار توئیتی از فضا و احساسات روس‌هراسانه در پی حمله نیروهای این کشور به اوکراین انتقاد کرده است.

پائولو کوئیلو ابتدا روز جمعه با انتشار توییتی نوشت: بحران اوکراین بهانه مناسبی برای روس‌هراسی است.

انتشار توییت پائولو کوئیلو با واکنش‌های فراوانی روبه‌رو شد و بسیاری از کاربران در توییتر، این نویسنده را به بی‌تفاوتی نسبت به قربانیان جنگ در اوکراین متهم کردند و عده‌ای هم عکس دیدار او با ولادیمیر پوتین در سال ۲۰۰۶ منتشر کردند.

مطالب مرتبط

اوکراین و پائلو کوئیلو

در واکنش به انتقادها، پائولو کوئیلو با انتشار توییتی دیگر نوشت: خودش در بخش‌های بزرگی از روسیه و اوکراین، از اودسا تا یالتا و ولادی‌وستوک با قطار سفر کرده‌است و اعتقاد دارد نباید مردم معمولی را به خاطر جنگ مقصر شمرد.

حمایت این نویسنده از جنگ‌افروزی، در حالی است که در آثارش که از جمله کتب مروج مضامین معنویت‌های نوپدید تلقی می شود، به‌ظاهر بر آرمانی‌هایی چون صلح، دوستی، انسانیت و اخلاق، تأکید دارد. هرچند در پس این نوشته‌ها، مفاهیم دیگری منطبق با ارزش‌های مدرنیته چون لذت‌گرایی و رضایتمندی از زندگی تبلیغ می‌شود.

منبع کانال تلگرامی روشنگرمدیا
به خواندن ادامه دهید
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.