خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

دختر ترک از رابطه نامشروع مردان جلوگیری کرد و درگذشت +فیلم

به گزارش ادیان نیوز، شبکه یورو نیوز اعلام کرد: هزاران نفر در مونیخ آلمان یاد توگسه آلبایراک، دختر آلمانی ترک تبار را گرامی داشتند.
دوهفته پیش، سه مرد صرب تبار این دختر ۲۳ ساله را به شدت مورد ضرب و شتم قرار دادند.
وی برای نجات دو دختربچه که در دستشویی یک پارک مورد آزار و اذیت قرار گرفته بودند، با مهاجمان گل آویز شد و در اثر جراحت ناشی از ضرب و شتم جان باخت.
پیش تر، هشتاد هزار نفر با امضای طوماری از مقامات آلمان خواسته بودند که از وی تقدیر کنند.
 

var s1 = new SWFObject(“/media/player/flvplayer.swf”,”single”,”400″,”300″,”7″);s1.addParam(“allowfullscreen”,”false”);s1.addVariable(“file”,”media.jamnews.ir/Untitled(656).flv”);s1.addParam(“menu”,”false”);s1.addVariable(“width”,”400″);s1.addVariable(“height”,”300″);s1.write(“player1417539954680”);لینک دانلود

  روزنامه انگلیسی «ایندیپندنت» هم در این باره نوشت: توچه آلبایراک، دختر مسلمان جوان اهل ترکیه که به همراه خانواده‌اش در آلمان زندگی می‌کرد پس از آنکه شاهد آزار و اذیت دو دختر بچه آلمانی در محوطه رستورانی در شهر «افنباخ» بود به کمک آنها شتافت اما جان خود را از دست داد.
وی در پی این حادثه به کما رفت و پس از دو هفته جان خود را از دست داد.
آلمان پس از فرانسه بیشترین تعداد مسلمانان را در میان کشورهای اروپایی دارد و اسلام پس از مسیحیت پروتستان و کاتولیک بیشترین طرفداران را داراست.
مسلمانان با جمعیتی حدود ۴ میلیون نفر، ۵ درصد از جمعیت ۸۲ میلیونی آلمان را تشکیل می‌دهند.
منبع: جام نیوز
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.