خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

اظهارات صریح سردار فیروزآبادی علیه عربستان

به گزارش ادیان نیوز، سردار سرلشکر بسیجی سید حسن فیروزآبادی طی سخنانی با اعلام این مطلب افزود : عربستان با افزایش تولید نفت، به غرب اطمینان داد که از نظر تامین سوخت در مضیقه قرار نمی گیرد.
وی گفت: عربستان سعودی پایه گذار و مروج گروه های وهابی تروریستی – تکفیری مثل داعش است و دلارهای بادآورده نفتی را هزینه رشد این گروه ها کرده است.
رییس ستادکل نیروی های مسلح با اشاره به دلیل تشکیل ائتلاف علیه داعش افزود: وقتی خطر داعش برای جهانیان و بشریت روشن شد آمریکا و حامیان داعش در منطقه در یک حرکت سوری و تاکتیکی ائتلاف علیه داعش را راه انداختند، اما در عمل همچنان به کمک های مالی و تسلیحاتی به این گروه ادامه می دهند.
سرلشکر فیروزآبادی عنوان کرد: عربستان با افزایش تولید نفت به آمریکا و غرب که ابر سرمایه داران جهان را نمایندگی می کنند، اطمینان داد که از نظر تامین سوخت در مضیقه قرار نمی گیرند و از طرف دیگر با کاهش قیمت نفت و به تبع آن کاهش درآمد کشورهای ضدتروریستی منطقه را که در برابر داعش می جنگند، تحت فشار مالی قرار دادند.
وی تصریح کرد: امروز خیانت سران آمریکا و غرب بر همه مردم جهان آشکار شده است و اینگونه حرکت های توطئه آمیز نمی تواند جلوی افول قدرت آمریکا، انگلیس و دیگر متحدان آن را بگیرد و مردم آمریکا و کشورهای غربی با ایستادگی و مقاومت در برابر نمایندگان ابر سرمایه داری زنگ فروپاشی قدرت پوشالی غرب را به صدا در آورده اند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطر نشان کرد: امروز حرکت عربستان سعودی و همدستان حامی داعش پانصد میلیارد دلار کشورهای منطقه را متضرر کرده و از سوی دیگر قدرت های غربی را که در بحران مالی و رکود قرار گرفته بودند، سیصد میلیارد دلار تقویت مالی کرده است. بنابراین اکنون آزادگان جهان پرده ای دیگر از ماجرای سهم خواهی ابر سرمایه داران و غارت مردم جهان را برابر خود می بینند.
منبع: فرهنگ
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.