خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

جایزه کانون حقوق بشری سازمان منافقین به مولوی اسماعیل زهی + عکس

به گزارش ادیان نیوز، نهاد حقوق بشری سازمان منافقین با عنوان “کانون مدافعان حقوق بشر ایران” جایزه “تلاشگر حقوق بشر” خویش را به مولوی اسماعیل زهی امام جماعت مسجد مکی داد.  (این جایزه توسط نرگس محمدی همسر تقی رحمانی از اعضای سازمان منافقین به امام جماعت مسجد مکی زاهدان داده شد.)
نرگس محمدی یکی از اعضای اصلی جریان براندازی در فتنه سال ۸۸ و  همان شخصی است که کاترین اشتون و مسئولان اروپایی به صورت غیر قانونی با او دیدار کردند. شخصی که سال‌هاست در سخنان و نوشته‌های خویش احکام اسلامی مانند قصاص، حجاب و… را مورد تخریب و نقد قرار داده است
شایان‌ذکر است موسسین و اعضای کانون مدافعان حقوق بشر ایران جزو فعالین فتنه و افراد معاند احکام اسلامی هستند. در این بین می‌توان به افرادی مانند: “شیرین عبادی” و “محمد سیف زاده” و “عبدالفتاح سلطانی” اشاره کرد.
حال سؤال اینجاست که چرا مولوی اسماعیل زهی چنین شخصی و سازمانی را به حضور پذیرفته است؟
چه خدمتی از جانب مولوی اسماعیل زهی صورت گرفته که سازمان منافقین جایزه ویژه خویش را به او داده است؟  به راستی چرا نهادی که منتسب به افرادی مانند “شیرین عبادی” مدافع بهائیان می باشد به مولوی اسماعیل زهی جایزه می دهند؟

منبع: اویس

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.