خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

جشن طلوع مهر نبوت در رادیو معارف

به گزارش ادیان نیوز، همزمان با سالروز میلاد با برکت رسول مهربانی حضرت رسول اکرم صلی الله علیه و آله و ذریه پاک ایشان حضرت امام جعفر صادق علیه السلام ویژه برنامه زنده «طلوع مهر» با هدف تبیین جلوه های رافت این دو بزرگوار پخش می‌شود.
در این برنامه حجج اسلام والمسلمین برادران و آتشین صدف از کارشناسان حوزه دین و مباحث اجتماعی به بیان جلوه‌های مهربانی و رأفت پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله و حضرت امام صادق علیه السلام همچون تصریح قرآن به مهربانی و رأفت پیامبر اسلام و تاثیر آن در جذب مردم، یتیم‌نوازی و کمک به نیازمندان در امور مالی و اقتصادی، تاکید بر رحمت و مودت در امور سیاسی و حکومتی، برخورد کریمانه و از سر رأفت با اسرا در عرصه نظامی، رأفت و مهربانی با اهل خانه و … می‌پردازند. همچنین با نقد عملکرد خشونت‌طلبانه تندرو‌های تکفیری تحت نام اسلام به نقد عملکرد رسانه‌های معاندی که رفتار تند تکفیری‌ها را به اسلام، پیامبر رحمت و امامان معصوم«صلوات‌الله‌علیهم‌اجمعین» نسبت‌ می‌دهند؛ خواهند پرداخت.
ویژه برنامه زنده «طلوع مهر» کاری از گروه معارف و علوم اهل بیت علیهم السلام  به سردبیری و تهیه کنندگی اکبر طالبی نیا و گویندگی محمد جواد محمدی روز جمعه ۱۹ دی ۹۳ ساعت ۸:۴۰ تا ۱۱ تقدیم شنوندگان فرهیخته رادیو معارف خواهد شد. علاقمندان به دریافت این برنامه می‌توانند پس از پخش آن به صفحه اختصاصی برنامه «طلوع مهر» در سایت رادیو معارف مراجعه نمایند.
منبع: روابط عمومی رادیو معارف
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.