خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

جهان تشنه عدالت و شناخت صحیح آموزه‌های دینی و مذهبی است

رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب تاکید کرد؛

جهان تشنه عدالت و شناخت صحیح آموزه‌های دینی و مذهبی است و ما باید زیبایی‌های دین و دینداری را بیان کنیم.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، جمعی از علما و فضلای کشور هندوستان با حضور در دانشگاه ادیان و مذاهب ، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این دانشگاه با حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن نواب دیدار و گفت‌وگو کردند.
حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن نواب در این دیدار ضمن خوشگویی به میهمانان هندی بیان کرد: در طول تاریخ ریشه های مستحکم تاریخی،فرهنگی و دینی، دو ملت بزرگ ایران و هند را به هم پیوند داده اند.
این استاد حوزه و دانشگاه افزود; واقعی ادیان و مذاهب یکی از نیازهای دنیای امروز است و بسیاری از ریشه‌های جنگ‌ها و اختلافات دینی و مذهبی به جهت عدم شناخت شناسایی و وجود روحیه و وجود است.
وی با اشاره به رسالت دانشگاه ادیان و مذاهب اضافه کرد؛ جهان تشنه عدالتو صحیح شناخت آموزه های دینی و مذهبی است و ما باید زیبایی های دین و دینداری را بیان کنیم.
حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن نواب با دعوت از محققین و پژوهشگران و اندیشمندان برای حضور در ایران و دانشگاه ادیان و مذاهب تاکید کرد؛ هرساله میزبان هیئت‌های مختلف از سراسر جهان در دانشگاه ادیان و مذاهب هستیم و امیدواریم این ارتباطات باعث گسترش صلح در جهان شود.
رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب ادامه داد؛ ما در این دانشگاه با بررسی دقیق نیازهای واقعی و نیاز جهان، با تاسیس رشته های مختلف در یک فضای آکادمیک میزبان دانشجویان از سراسر جهان هستیم.
در ادامه این دیدار علما و فضلای کشور هندوستان با بیان نیازها و مباحث آموزشی مورد نیاز این کشور، گزارشی از فعالیت های مراکز علمی تحت اشرف خود ارائه می شود.

منبع دانشگاه ادیان و مذاهب
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.