خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

صرف هزینه های کلان توسط منافقین جهت سیاسی نمایی!+تصویر

به گزارش ادیان نیوز، گروهک تروریستی منافقین هزینه های کلانی را صرف مسئله “سیاسی نمایی” اش می کند و با گرفتن ارتباط با نیروهای بازنشسته و دور افتاده از سیاست اصرار دارد بر این موضوع تاکید کند.
نکته جالب توجه در این رویه عدم همکاری مقامات رسمی کشورهای اروپایی و آمریکایی و تنها حضور سیاسیون بازنشسته که در عرصه سیاسی کشورشان نیز مورد توجه قرار نمی گیرند در برنامه های منافقین دیده می شود.
در یکی از آخرین نمایش های منافقین برخی از سیاسیون بازنشسته غربی حضور می یابند که در ازای دریافت هزاران دلار تنها یکی دو دقیقه برایشان سخنرانی می کنند.
طیف نفراتی که با منافقین همکاری می کنند عمدتا تغییر نمی کنند و نوعا افرادی در اینخصوص خودنمایی می کنند که در زمان حضور در مبادی سیاسی سیاست خصومت را در دستور کارشنان بر علیه جمهوری اسلامی داشته اند.
منافقین هزاران دلار حاصل از شرکت های پوششی که به پولشویی مشغولند را صرف تنها حضور چند دقیقه ای این افراد می کند تا برای خود مشروعیت سیاسی به ارمغان بیاورد،ولی آنها به خوبی می دانند که مشکل اساسی شان چیست و باید بیش از هرچیز به دنبال بستن راه های فرار افراد از سازمان باشند.
در تصاویر زیر به بخشی از این افراد اشاره می کنیم: 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

لفظ”پیشین” در همه عناوین سیاسی این افراد دیده می شود،آنچه در تصاویر بالا با ماهیت عناصر باقیمانده در گروهک منافقین همزاد پنداری می کند خودنمایی پیرزن ها و پیرمرد هایی است که می توانند حرف هم را در مسائل تروریستی درک کنند و مخالفت با جمهوری اسلامی است
منبع:  موسسه دیده بان
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.