خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

سوء استفاده اسرائیل از حوادث فرانسه

به گزارش ادیان نیوز، رژیم صهیونیستی این روزها با تمام توان خود سعی می کند بیشترین بهره برداری را از حوادث اخیر فرانسه کند و در این میان ماشین تبلیغاتی خود را شدیدا به کار گرفته است .
این رژیم و رسانه های آن تا سعی می کنند به بزرگنمایی این حادثه بپردازند و مردم را به وحشت اندازند و به نوعی یهودیان فرانسه را هدف این حملات خود قرار داده و سعی می کنند به آن ها این نکته را القا کنند که هیچ جای دنیا به اندازه فلسطین اشغالی برای آن ها امن نیست و به همین دلیل بهترین راه برای حفظ امنیت خود و خانواده هایشان مهاجرت به فلسطین اشغالی است .
رسانه های صهیونیستی پیوسته تاکید می کنند اگر یک یهودی روزهای شنبه که روز تعطیلی آن ها است ، نتواند به سوپرمارکت برود و وسایل مورد نیاز خود را خریداری کند ، چه زندگی ای دارد و به چه دلیلی باید مثلا در فرانسه بماند ، چگونه می تواند در جایی زندگی کند که به عنوان یک یهودی امنیت ندارد و هر لحظه ممکن است هدف حملات قرار بگیرد .
رسانه های این رژیم پیوسته سعی می کنند با پیش کشیدن چنین مسائلی ، یهودیان فرانسه را به مهاجرت به فلسطین اشغالی ترغیب کنند و در این میان ، این روزها شبکه های تلویزیونی این رژیم گزارش هایی پخش می کنند که از ابراز تمایل یهودیان فرانسه برای مهاجرت به فلسطین اشغالی سخن می گوید و البته این تبلیغات آن ها تاحدودی هم موفقیت آمیز بوده است و طی روزهای گذشته صدها نفر از یهودیان فرانسه برای مهاجرت به فلسطین اشغالی اعلام آمادگی کردند .
بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز گذشته در نطقی تلویزیونی در پی وقایع تروریستی اخیر پاریس ادعا کرد که سرزمین های اشغالی ، خانه تمامی یهودیان فرانسه و سراسر اروپا است.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچنین از نمایندگان مجلس این رژیم خواست که قوانین را برای تسهیل سفر یهودیان به فلسطین اشغالی اصلاح کنند. وی گفت به زودی گروه ویژه ای از وزیران برای اتخاذ گام هایی به منظور افزایش مهاجرت یهودیان از فرانسه و دیگر کشورهای اروپا به سرزمینهای اشغالی گردهم می آیند.
این سخنان این مقام صهیونیست بیانگر سیاست ماکیاولیستی وی است که تاکید می کند برای رسیدن به اهداف خود می توان از هر وسیله ای استفاده کرد و به عبارت دیگر هدف ، وسیله را توجیه می کند .
این سیاست رژیم صهیونیستی سابقه طولانی دارد و به عنوان مثال عوامل این رژیم دردهه های گذشته به یهودیان مناطق مختلف جهان و از جمله عراق حمله می کردند و سعی می کردند به آن ها این مساله را القا کنند که برای حفظ جان خود باید به فلسطین اشغالی مهاجرت کنند .
آخرین تلاش های صهیونیست ها برای سوء استفاده از شرایط موجود پیش از فرانسه ، در اوکراین بود که آن ها خانواده های یهودیان این کشور که شاهد ناآرامی هایی است را به مهاجرت به فلسطین اشغالی ترغیب کردند و البته بنا بر گزارش منابع خبری مختلف ، صدها خانواده اوکراینی به فلسطین اشغالی مهاجرت کردند .
ناگفته پیداست که رژیم صهیونیستی شدیدا از کمبود نیروی کار رنج می برد و همچنین تلاش می کند بافت جمعیتی فلسطین را تا حدامکان به نفع خود تغییر دهد .
نکته جالب دیگر در این میان این است که چند روز پیش روزنامه اینترنتی آمریکایی ” اینتر نشنال بیزنس تایمز ” سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد ) را عامل پشت پرده حمله به ساختمان مجله ” شارلی ابدو ” و کشتار ۱۲فرانسوی دانست.
این روزنامه خاطر نشان کرد، موساد با این کار خواست از پارلمان فرانسه به دلیل رأی دادن به طرح فلسطین در سازمان ملل انتقام بگیرد و به همین دلیل نقشه حمله به این مجله را کشید تا هم زمان از فرانسه انتقام گرفته و مسلمانان را مسئول این کار معرفی کند و به عبارتی با یک تیر چند هدف را بزند .
این روزنامه آمریکایی خاطر نشان کرد،حمله این مجله به ” ابوبکر البغدادی ” سرکرده داعش باعث شد، موساد شرایط را فراهم ببیند و سعی کند از منتقدان خود نیز رهایی یابد .
نکته مهم دیگر که این روزها بسیار کم به آن پرداخته می شود و رسانه های صهیونیستی به هیچ عنوان نمی خواهند به آن بپردازند ، کمک یک کارگر مسلمان به ده ها یهودی برای مخفی شدن در سردخانه سوپرمارکتی است که عده ای به گروگان گرفته شدند .
کشتن انسان ها به هیچ عنوان توجیهی نمی تواند داشته باشد و هر کس دست به چنین جنایت هایی بزند باید ان را محکوم کرد اما این روزها میلیون ها فلسطینی در بدترین شرایط به سر می برند و حتی از داشتن ابتدایی ترین امکانات زندگی محروم اند اما رهبران عرب شتابان برای محکوم کردن حمله پاریس به فرانسه می روند و در تظاهراتی در کنار بزرگترین جنایتکاران تاریخ و از جمله ” بنیامین نتانیاهو “نخست وزیر رژیم صهیونیستی شرکت می کنند و گویی همه آن ها فراموش کرده اند همین تابستان گذشته بیش از دو هزار و ۲۰۰فلسطینی بی دفاع در تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به نوار غزه کشته شدند و هم اکنون هزاران نفر از خانواده های همین فلسطینی ها در بدترین شرایط ممکن به سر می برند .
روزچهارشنبه ساعت ۱۱ و۳۰ دقیقه (به وقت محلی) سه فرد مسلح به دفتر نشریه طنز “شارلی ابدو” در پاریس حمله و اقدام به تیراندازی کردند.
در این حمله ۱۲ نفر و از جمله چهار کاریکاتوریست مجله کشته و ۱۰ تن دیگر نیز زخمی شدند.
دو روز بعد یک فرد مسلح اقدام به گروگان گیری دستکم پنج نفر در یک فروشگاه مواد غذایی در شرق پاریس کرد که بر اساس گزارش رسانه های خبری ، دستکم دو نفر درجریان تیراندازی در این رویداد کشته شدند.
منبع: ایرنا
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.