خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

شما درمانده خواهید شد اما ما هرگز ناتوان نخواهیم شد

به گزارش ادیان نیوز، به نقل از مرآه البحرین، آیت الله شیخ عیسی قاسم، رهبر شیعیان بحرین، با صدور بیانیه ای تاکید کرد: مردم بحرین که تلاش های اصلاح طلبانه را آغاز کرده اند با رفتار خود به رژیم آل خلیفه اعلام می کنند: شما درمانده خواهید شد اما ما هرگز ناتوان نخواهیم شد و تمام ابزار سرکوبگرانه و صدور قوانین ظالمانه برای به زانو در آوردن ما بی نتیجه است.
وی افزود: این اقدامات نخواهد توانست بحرینی ها را مجبور کند از حمایت رهبران خود دست برداشته و زنان و مردانی را که در زندان های ظلم و ستم به بند کشیده شده اند، به دست فراموشی بسپارند بلکه تاکید می شود حتی یکی از خواسته های مردم نباید نادیده گرفته شود زیرا تحقق این خواسته ها ضروری است.
رهبر شیعیان بحرین تاکید کرد که مسالمت آمیز بودن انقلاب بحرین به معنی سردی این انقلاب و جدی نبودن آن نیست.
در این بیانیه آمده است: شدت خشونت علیه جنب و جوش مردمی پویایی و سرعت آن را دو چندان می کند و به آن جان تازه ای می بخشد و این تلاش ها به سوی گسترده تر شدن انقلاب پیش می رود.
این ملت با برخورداری از بینش اسلامی و اعتدال، تمام تلاش ها برای سیاسی کردن انقلاب خود و یا به زانو درآوردن و دور زدن خواسته های ملت را به هر بهانه ای ناکام خواهد گذاشت.
آیت الله شیخ عیسی قاسم در این بیانیه یادآور شد که مسالمت آمیز بودن، همراه همیشگی تلاش مردمی بحرینی ها است و هرگز از آن جدا نبوده است به این معنی که تحرکات مردم همواره با تلاش و صلح طلبی همراه بوده اما مسالمت جویی هرگز به معنی رکود و جدی نبودن تحرکات انقلابی آنها نیست.
وی افزود: رژیم آل خلیفه و عاملان آن برای به شکست کشاندن جنب و جوش مردمی و تضعیف اراده اصلاح طلبانه و تاکید آنان بر تحقق اصلاحات، به انواع راهکارهای داخلی و خارجی متوسل شده و ثروت هنگفتی را از خزانه دولت و بیت المال هزینه کردند و البته از هدایای سایر کشورها نیز بهره می برند تا با استفاده از این شیوه ها اراده مردمی را تضعیف کنند اما تاکید مردم بر تحقق اصلاحات با جدیت تمام پابرجاست.
در این بیانیه آمده است: شما با تلاش برای توقف تکاپوی مردم به دنبال ناممکن هستید و به خواست خداوند این جنبش فقط زمانی متوقف می شود که مطالبات اصلاح طلبانه مردم تحقق یابد.
آیت الله شیخ عیسی قاسم خطاب به آل خلیفه خاطرنشان کرد: شما مدت ها به شیوه های بسیار فریبکارانه متوسل شدید در حالی که این فریبکاری به مردمی که فریاد حق خواهانه سر داده و برای حق به پا خاسته اند، آسیبی نمی رساند زیرا مردم ایمان دارند که خداوند با حق و یاریگر آن است و به کسانی که در راه رضای او و منافع بندگان او تلاش می کنند، یاری می رساند.
منبع: العالم
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.