خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

سومین شریک تجاری صهیونیستها بین اعراب

به گزارش ادیان نیوز، درحالی که مغرب رتبه یازدم فهرست شرکای آفریقایی رژیم صهیونیستی و رتبه سوم فهرست شرکای عرب این رژیم را تشکیل می دهد، بهبود صادرات مغرب به این رژیم درماه نوامبر گذشته ادامه یافت به گونه ای که بالاترین حجم صادرات به میزان ۱۷ درصد را در طول یازدهم ماه اول سال گذشته میلادی شاهد بود.
سایت مغربی “هسپرس” به نقل از گزارش دفتر مرکزی آمار رژیم صهیونیستی تأکید کرد، حجم صادرات مغرب به این رژیم بین ماههای ژانویه تا نوامبر سال ۲۰۱۴ میلادی حدود ۱.۶ میلیون دلار بود. این درحالی است که حجم صادرات مغرب به این رژیم در مدت مشابه سال قبل ۵.۴ میلیون دلار بود.
اما میزان واردات مغرب از صهیونیستها به حدود ۹.۱ میلیون دلار در یازده ماهه اول سال ۲۰۱۴ رسید. این درحالی است میزان واردات مغرب از این رژیم در دوره مشابه سال  2013 به میزان ۵۲.۵ میلیون دلار و در سال ۲۰۱۲ میلادی ۵۴.۵ میلیون دلار بود.
حجم مبادلات تجاری اردن با این رژیم نیز به ۴۳۶ میلیون دلار رسید. رژیم صهیونیستی در بین ماههای ژانویه و نوامبر سال ۲۰۱۴ میلادی حدود ۳۳۹.۲ میلیون دلار کالا و خدمات به اردن وارد کرد و درمقابل ۹۷.۸ میلیون دلار وارد کرد.
اما در خصوص مصر، حجم مبادلات بین مصر و رژیم صهیونیستی نیز به حدود ۱۹۱ میلیون دلار رسید. حجم صادرات رژیم صهیونیستی به مصر در ماههای ژانویه تا نوامبر سال ۲۰۱۴ میلادی به بیش از ۱۳۸.۱ میلیون دلار و حجم واردات به ۵۳.۵ میلیون دلار رسید.
منبع: العالم
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.