خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

صفحه یونانی تبیین اندیشه‌های رهبر انقلاب در فضای مجازی راه‌اندازی شد

رایزنی فرهنگی ایران در یونان صفحه‌ای ویژه به منظور تبیین اندیشه‌های رهبر انقلاب اسلامی در شبکه اجتماعی «تیک تاک» ایجاد کرد.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، در پی تولید محتوای ویدئویی از بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) با زیرنویس یونانی، صفحه‌ای ویژه به منظور تبیین اندیشه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در شبکه اجتماعی «تیک تاک» ایجاد و برخی از ویدئوها در این صفحه بارگذاری شد.

این نمایندگی به طور متوسط در هر ماه ۴ ویدئو کلیپ از سخنان رهبر معظم انقلاب را به زبان یونانی ترجمه و زیرنویس کرده و آن را در صفحات مجازی گوناگون رسمی و غیر رسمی خود منتشر می‌کند. تاکنون بیش از ۱۵۰ ویدئو از سخنان رهبری در صفحات گوناگون به زبان یونانی منتشر شده است.

محورهای اصلی ویدئوهایی که در این صفحه منتشر می‌شود، بیشتر در مورد نقد نظام بین‌الملل، استاندارهای دوگانه غرب، نظم نوین جهانی و … است.

محتوای این صفحه در گروه فیسبوکی محور «مقاومت» که با همکاری رایزنی فرهنگی ایران در یونان و توسط «کلیچیکاس» ایجاد شده است نیز، با ۵۰۳ دنبال‌کننده منتشر می‌شود.

منبع ایکنا
به خواندن ادامه دهید
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.