خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

سکوت معنادار جریان” شیرازی” در برابر توهین به پیامبر اعظم(ص)

به گزارش ادیان نیوز، این روزها، خبرهایی از اهانت زنجیره ای رسانه های غربی به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) شنیده می شود و در کنار این اقدام وقیحانه و هدفمند نشریات غربی، سکوت معنادار جریان موسوم به “شیرازی” که به لطف مزدوری برای انگلیس، رسانه های زیادی را در اختیار دارند، بسیار جالب توجه است.
اهانت هایی که با کارگردانی سرویس های جاسوسی کشورهای غربی و رژیم جعلی صهیونیستی، در راستای جلوگیری از نفوذ روز افزون تشرف غربی ها به دین مبین اسلام و پیشبرد پروژه اسلام هراسی، صورت می گیرد، خشم مقدس مسلمانان جهان را بر انگیخته، ولی عده ای اندک با نام تشیع، به عنوان عامل این سرویس ها، گویا از این اقدام، رنجش خاطری متوجه آنها نیست.
چگونه است که این جریان، در سالروز میلاد مبارک پیامبر اعظم(ص)،  با راه اندازی عده اندکی از افراد فریب خورده، به سب و لعن اعتقادات برادران اهل تسنن پرداخته و آنها را تکفیر کرده، اما اکنون که دنیای سلطه و کفر و نفاق به جنگ همه جانبه با پیامبر رحمت و مهربانی آمده اند، همچون کبک سر در برف کرده، گوئی که اصلا چنین اتفاقی نیفتاده و هیچ عکس العملی نشان نمی دهند؟
باید از صادق شیرازی-سرکرده این جریان منحرف- که لعنت را افضل بر صلوات قلمداد می کند، پرسید، چرا در شبکه های ماهواره ای که توسط سرویس های جاسوسی غربی برایشان راه اندازی شده است، فریاد اعتراض و مخالفت با یزیدیان روزگار و لعنت بر شیطان های مجسم، شنیده نمی شود؟
آدرس غلطی که اسلام ستیزان به جریان ” شیرازی” داده اند، و آنها آگاهانه یا ناآگاهانه در حال طی طریق در آن هستند، ‌دیر زمانی نخواهد گذشت که آنها را به ته چاه سقوط و تباهی خواهد کشاند و در تاریخ تشیع به عنوان غده ای سرطانی و عفونی، از آنها به خباثت و خیانت یاد خواهد شد.
اگر در کنار افتتاح مرکز جدید شبکه مرجعیت در عراق، با آزادی بیانی که انگلیس برای نشر عقاید انحرافی به آنها داده است، همگام با بقیه مسلمانان، مقابل این هتاکی ها، اندک واکنشی نشان می دادند، امروز رسانه های غربی به خود اجازه نمی دادند، چنین جسارتی به ساحت نورانی پیامبر اعظم(ص) کنند.
جریان” شیرازی” به عنوان شمشیری در دست سرویس های جاسوسی غرب برای تفرقه اندازی بین شیعه و سنی و به شکست انجامیدن وحدت مسلمانان، در حال فعالیت است و گردانندگان آن، هنوز یا به درجه ای از بصیرت و فهم نرسیده اند که بدانند و یا خود را به نادانی زده اند که نمی دانند، انگلیس در هیچ زمانی بلندگوئی به دست مسلمانان و خصوصا تشیع  نمی دهد.
البته این اولین باری نیست، که شاهد سکوت سردمداران و رسانه های این فرقه نسبت به مسائل جاری جهان اسلام هستیم. در حالی که جنایات وحشیانه صهیونیست ها علیه فلسطینیان، صدای کشورهای حامی رژیم صهیونیستی را هم در آورده بود، آنها سکوت کردند و این نسل کشی ها را حتی محکومیت زبانی هم نکردند.
حرکتهای نابخردانه و دشمن شاد کن کسانی که بر طبل تفرقه مسلمانان می کوبند، مایه خوشبختی کشورهای غربی شده و کوچکترین نتیجه تفرقه، آن است که نشریه “شارلی ابدو” فرانسه به جای عذرخواهی از مسلمانان جهان، در جدیدترین شماره خود، ضمن انتشار کاریکاتور موهن به پیامبر”رحمت للعالمین”، تیراژ خود را از ۶۰ هزار نسخه به سه میلیون نسخه افزایش و به شانزده زبان منتشر کرد تا مهر ننگین خیانت به اسلام، بر پیشانی تفرقه افکنان نقش بندد.  
گفتنی است، جریان منحرف” شیرازی” در حالی ادعای ارادت به خاندان اهل بیت و امام حسین(ع) را دارند که در برابر حرمت شکنی آشوبگران روز عاشورا در جریان فتنه آمریکایی، انگلیس و صهیونیستی سال ۱۳۸۸، نیز سکوت کردند و حتی نشانه هایی از رضایت نیز در بین آنها مشاهده شد. 
منبع: انجمن رهپویان هدایت
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.