خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

دعوای جهانی ۲ فرزندخوانده

به گزارش ادیان نیوز، وبلاگ افاضات عقل کل نوشت: هر دو دشمن پیامبرند. یکی کاریکاتور می‌کشد و به پیامبر عظیم الشان اسلام توهین می‌کند و آن یکی با پرچمی که نام پیامبر بر آن نقش بسته است سر می‌برد و جنایت می‌کند.
شارلی و داعش برادرخوانده‌اند، هر دو سر یک سفره بزرگ شده‌اند و از یک آبشخور تغذیه می‌شوند، سر سفره صهیونیسم جهانی.
هر دو یک هدف دارند و می‌خواهند چهره نورانی اسلام را در چشم جهانیان مخدوش کنند و جلوی رشد روزافزون اسلام گرایی در جهان را بگیرند.
 هر دو در راستای طرح‌های  پدرخوانده خود حرکت می‌کنند و چشم دوخته‌اند بر دهان نتانیاهو، اوباما، کامرون و فرانسوا اولاند.رو اکنون پدرخوانده‌های داعش که هر چه تلاش کردند نتوانستند نظام سوریه را ساقط کنند و کمدی مضحک آنان در تشکیل « ائتلاف ضد داعش» نیز برای جهانیان لو رفت؛ تصمیم گرفتند این دو برادر خوانده را به جان هم بیندازند تا شاید بتوانند به نقشه‌های شوم خود جامه عمل بپوشانند.
همان پدرخوانده‌هایی که چند وقت پیش بر اساس استراتژی لانه زنبور سرخ، داعش را پروراندند تا بلای جان محور مقاومت شود و اسرائیل نفس راحتی بکشد.
همان پدرخوانده‌هایی که دستشان به خون کودکان سوری و عراقی آلوده است و درست زمانی که داعش داشت با سر بریده مردم سوریه فوتبال بازی می کرد و دختران و زنان سنی و شیعه و ایزدی و مسیحی را در بازار می‌فروخت برای فرزند خوانده خود کف می‌زدند و در حمایت از داعش، کنفرانس برگزار می‌کردند.
 حالا ژست انسان دوستی به خود گرفته‌اند که چرا فرزندخوانده آنها، با برادرخوانده‌اش درگیر شده است و به جای اینکه ۶ دانگ حواسش را جمع بریدن سرهای مردم سوریه و عراق کند به « خانه پدری» بازگشته است! اما پدرخوانده‌ها تصمیم گرفته‌اند این دعوای خانوادگی را جهانی کنند تا بلکه بتوانند چهره خود را تطهیر کرده و جنایات خود را به پای اسلام بنویسند.
و حالا پدرخوانده‌های داعش؛ به جای اینکه پاسخگوی جنایات خود باشند قیافه حق به جانب گرفته و مظلوم نمایی می‌کنند و حالا پدرخوانده ها به جای اینکه به عنوان مجرم و جنایتکار جنگی در دادگاه محاکمه شوند طلبکار شده‌اند!

و چقدر قیافه این مجرمان طلبکار برای ما آشناست! نمونه آنها را در داخل ایران هم دیده‌ایم. غرب پرستان وطنی هم شبیه پدرخوانده‌های داعش، ۵ سال پیش با فتنه انگیزی به جان و مال مردم تعرض کردند و حالا به جای اینکه پاسخگوی جنایاتشان باشند طلبکار شده‌اند! عجب شباهتی! الحق که نوچه ها به اربابانشان شبیه می‌شوند.
ولی ما به عنوان پیروان «حضرت محمد صلی الله علیه و آله و سلم» ،هم از پدرخوانده‌های داعش متنفر و بیزاریم و هم از شارلی و برادرخوانده‌اش داعش و هم از نوچه‌های وطنی آنها.
و انشاءالله به فضل الهی، روزی تمام خشم مقدسمان را بر سر آنان خالی می‌کنیم و کار هتاکان به وجود مقدس پیامبر اعظم (ص) را، حتی اگر به پرده کعبه درآویخته باشند یکسره خواهیم کرد.
اما در این میان، شرمساری و روسیاهی برای کسانی خواهد ماند که با وجود اینکه خود را مسلمان می‌دانند در هیاهوی اهانت به وجود مقدس پیامبر(ص)، به جای اینکه غیرتشان به جوش آید و در برابر هتاکان به پیامبر موضع قاطع بگیرند، یا دغدغه فتح مجلس آینده را دارند یا نگران خدشه دار شدن اعتمادسازی با غرب و دشمنان پیامبرند یا برای رفع حصر سران فتنه گلو پاره می‌کنند،  در حالی که اگر یک صدم غیرت و تعصبی را که نسبت به حزب و گروهشان داشتند نسبت به پیامبرشان نشان می‌دادند دشمن تا این حد جری و هتاک نمی‌شد.
ما هنوز عمق قضیه را درک نکرده‌ایم، ما نمی‌فهمیم که وقتی به وجود مقدس حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم اهانت می‌شود یعنی چه؟ اگر چشم دلمان رو به سوی آسمان باز بود و می‌توانستیم حال و هوای ملائکه و پیامبران و اولیای مقرب الهی را در برابر اهانت به ساحت قدسی پیامبر خاتم(ص) نظاره‌گر باشیم شاید می‌توانستیم گوشه‌ای از این مصیبت بزرگ را درک کنیم.
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.