خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

مه پاش | آشنایی با انواع سیستم مه پاش

مه پاش به طورکلی از پمپ، مخزن، نازل، شیلنگ، فیلتر تشکیل شده است. پمپ های مه پاش با قدرت مختلف در بازار موجود می باشند. قدرت پمپ با تعداد  نازل های سیستم مه پاش رابطه مستقیم دارد و اگر در سیستم مه پاش از تعداد نازل های زیاد استفاده گردد باید متناسب با آن پمپ های قدرتمند صنعتی انتخاب گردد.

به گزارش سرویس بازار ردنا (ادیان نیوز)؛ در فصول گرم سال استفاده از سیستم مه پاش بسیار متداول بوده و سبب کاهش دما تا حد بسیار زیادی می شود. در ادامه این مقاله قصد داریم شما را با انواع سیستم مه پاش بیشتر آشنا کنیم.

عملکرد مه پاش به اینگونه است که آب به وسیله یک پمپ فشار قوی فشرده شده و وارد شیلنگ‌ها می شود. در مسیر شیلنگ های موجود نازل های وجود دارند که دارای حفره‌های بسیار ریزی هستند که آب از این نازل‌ها بصورت پودری شکل خارج شده و پس از انتشار در هوا تبخیر می شود. این فرایند سبب کاهش دمای محیط می شود. مه پاش جلوه بصری زیبای را نیز در محیط خلق می کند که این موضوع سبب شده در بسیاری از رستوران ها و کافه ها این دستگاه مورد استقبال قرار بگیرد.

اجزا سیستم مه پاش
اجزا سیستم مه پاش

اجزا سیستم مه پاش

مه پاش به طورکلی از پمپ، مخزن، نازل، شیلنگ، فیلتر تشکیل شده است. پمپ های مه پاش با قدرت مختلف در بازار موجود می باشند. قدرت پمپ با تعداد  نازل های سیستم مه پاش رابطه مستقیم دارد و اگر در سیستم مه پاش از تعداد نازل های زیاد استفاده گردد باید متناسب با آن پمپ های قدرتمند صنعتی انتخاب گردد. در صورتی که می خواهید اطلاعات مفید و جامعی در مورد هر یک از قطعات مه پاش بدست بیاورید کافیست به وب سایت ما به ادرس garmataaban.com  مراجعه نمایید.

معرفی و خرید و قیمت پنکه مه پاش
پنکه مه پاش

پنکه مه پاش

به طور حتم در روزهای گرم سال به فضای باز رستوران یا مراکز تفریحی رفته اید، وجود سیستمی به منظور تامین سرمایش محیط و ایجاد آسایش دمایی میتواند فضای محیط را دلچسب و مطبوع نماید. با استفاده از پنکه مه پاش میتوانید به راحتی با ایجاد جریان باد همراه با رطوبت، هوا را خنک کنید و از بودن در فضای باز لذت ببرید.

زمانی که  هوا گرم میباشد با یک دستگاه پنکه مه ساز می توانید نسبت به تعدیل هوای گرم محیط اقدام نمایید. پنکه مه پاش  به روش تبخیری کار مینماید به طوری که ذرات ریز آب که در هوا پراکنده میشوند و به منظور انجام عملیات تبخیر دمای هوا را جذب کرده و در نتیجه دمای محیط کاهش میابد.

نام دیگر پنکه مه پاش، پنکه رطوبت ساز میباشد. مه ایجاد شده در این دستگاه،  بسیار لطیف بوده و ضمن ایجاد آسایش دمایی، جلوه های بصری زیبایی نیز دارند. پنکه مه پاش به صورت دیواری و یا پایه دار امکان استقرار دارند. یک پنکه مه پاش براى ایجاد رطوبت به منبع آب نیاز دارد که این آب از طریق مخزن آبى که در قسمت پایینى بدنه تعبیه شده است، تامین مى شود (این مخزن قابل جداسازى و پر کردن است) و یا ممکن است با توجه به نوع و مدل آن به صورت مستقیم به لوله آب متصل شود. پنکه مه پاش دارای پمپ فشار آب میباشد تا آب را با فشار از سوراخهای نازل خارج کند. وجود الکتروموتور و پروانه هاى پنکه، موجب ایجاد جریان هوا میباشد. پنکه مه پاش بی صدا بوده که این امر یکی از مزایای مهم این دستگاهها میباشد.

پنکه مه پاش دارای تنوع بسیاری در ظاهر و همچنین امکانات می باشد شما می توانید با مراجعه به وب سایت ما و صفحه مربوط به پنکه مه پاش اطلاعات مفیدی در مورد این دستگاه بدست بیاورید.

نکاتی در مورد نگهداری مه پاش

بهره برداری از دستگاه مه پاش و نحوه نگهداری آنها با طول عمر آنها رابطه مستقیم دارد. قطعات به کار رفته در دستگاه باید بصورت دوره ای بررسی و مورد ارزیایی قرار بگیرند. برای مثال شیلنگ ها و همچنین اتصالات باید از لحاظ رسوب گذاری و چکه کردن مورد بررسی قرار بگیرند. نازل ها و فیلتر تصفیه آب باید از لحاظ گرفتگی بررسی شوند و در صورت لزوم تعویض گردند. ﻋﺪم ﺗﻌﻮﯾﺾ ﺑﻪ ﻣﻮﻗﻊ ﻓﯿﻠﺘﺮ ﻫﺎ باعث میشود از رﺳﯿﺪن آب ﺑﻪ ﭘﻤﭗ کاسته شده و همچنین سوراخ های نازل گرفته شود. باید از یخ زدگی پمپ و شیلنگ ها جلوگیری نمایید در صورتی که احتمال یخ زدگی در پمپ و شیلنگ های مه پاش وجود دارد میتوان با قرار دادن سرپوش یا پوشش مناسب برای پمپ و شیلنگ از آنها در برابر یخ زدگی محافظت نمایید.

دستگاه گرماتاب برقی
دستگاه گرماتاب برقی

دستگاه گرماتاب برقی

در ابتدا این مقاله به سیستم مه پاش اشاره شد که برای خنک نمودن هوا در فصل تابستان مورد استفاده قرار می گیرد. اما دستگاه گرماتاب برقی همانطور که از اسم آن مشخص است در جهت گرمایش فضاهای مختلف و در فصول سرد سال به کار گرفته می شود.

گرماتاب برقی با استفاده از المنت های سرامیکی طراحی شده و یکی از بهترین گزینه‌ها جهت تامین گرمایش فضاهای باز و محیط های مسکونی و ویلاها میباشند. بخاری تابشی برقی در ظرفیت‌‍‌های مختلف قابل تولید میباشد.

مصرف این نوع هیترها برق بوده و بنابراین نیاز به استفاده از دودکش ندارند و میزان آلودگی در هیترهای تابشی بسیار پایین و ناچیز میباشد. همچنین جهت استفاده از هیترهای تابشی برقی تنها به برق تکفاز خانگی نیاز است.

احساس گرمای طبیعی در هنگام استفاده از هیتر تابشی برقی محسوس بوده و معمولا طراحی زیبا دارند.  بخاری برقی تابشی مادون قرمز با یک تکنولوژی منحصر بفرد تولید میشود. استفاده از آلیاژ آلومینیوم مخصوص در پنل های تابشی، فرآیند پوشش دهی و قرار گرفتن المنت های حرارتی دخل آن موجب میشود  تا حرارت انتقالی به اشیاء و افراد بعد از روشن شدن دستگاه تسریع گردد.

درخواست خرید

برای خرید دستگاه‌های گرمایشی و سرمایشی می توانید از طریق شماره تماس ۰۹۱۲۴۸۸۴۹۰۵ با ما در ارتباط باشید یا با مراجعه به وب سایت ما به آدرس garmataaban.com  اطلاعات مفید و جامعی در مورد انواع محصولات بدست بیاورید.

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.