خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

رژیم صهیونیستی: ژنرال ایرانی هدف ما نبود

به گزارش ادیان نیوز، یک منبع امنیتی در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا رژیم صهیونیستی انتظار حمله تلافی‌جویانه ایران یا حزب‌الله را دارد، گفت: این اطمینان تقریبا وجود دارد که آنان واکنش نشان خواهند داد. ما این مسئله را پیش‌بینی کرده‌ایم، اما فکر می‌کنم که این یک فرضیه درست است که تنش عمده به سود هیچ یک از طرفین نیست.
وی با بیان اینکه فرمانده ایرانی در این حمله هدف ما نبود گفت: ما انتظار نداشتیم که نتیجه این حمله اینگونه باشد، ما گمان می‌کردیم که در حال ضربه زدن به یک واحد زمینی دشمن هستیم که قصد حمله به ما را داشته است.
خبرگزاری رویترز اعلام کرد این اظهارات احتمالا برای جلوگیری از تنش میان اسرائیل با ایران و حزب‌الله مطرح می‌شود.
گروهی از رزمندگان مجاهد حزب الله هنگام بازدید از منطقه مزرعه الامل در قنیطره، هدف حمله موشکی بالگرد رژیم صهیونیستی قرار گرفته و به شهادت رسیدند. محمد عیسی ابو عیسی، جهاد عماد مغنیه، عباس ابراهیم حجازی، محمد علی حسن ابوالحسن، غازی علی ضاوی و علی حسن ابراهیم شهدای مقاومت حزب الله در این حمله هستند. سردار محمد علی الله دادی، فرمانده سابق تیپ الغدیر یزد نیز در این حمله به شهادت رسید.
منبع: پایگاه خبری داعش
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.