خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

درخواست مداح مشهور از مردم+عکس

به گزارش ادیان نیوز،‌ «نزار قطری» روز گذشته در صفحه شخصی خود در اینستاگرام عکسی از پدر خویش در بستر بیماری منتشر کرد و از مردم خواست برای سلامتی پدرش دعا کنند.
او نوشت: «برادران و خواهران گرامی، لطفا برای شفای پدر بزرگوار من جناب حاج فضل‌الله دعای فراوان نمایید، درود بر همه شما.» تاکنون بیش از ۴۵۰۰ نفر این پست را پسندیده‌اند و بیش از ۵۷۰ نفر با نزار قطری ابراز همدردی کرده‌اند.
 «نزار قطری» مداح ۴۳ ساله که اصالتی ایرانی دارد و متعلق به منطقه لارستان در استان فارس است، در قطر به دنیا آمده، مدتی را در لندن زندگی کرده و اکنون ساکن کویت است. او علاوه بر عربی به زبان‌های انگلیسی و فارسی هم تسلط دارد و حتی به ترکی نیز مدیحه‌سرایی کرده است.
قصیده مشهور «خیره الله من الخلق أبی» یا همان نوحه «أنا مظلوم حسین» ۳۴ سال است که توسط این مداح اهل‌بیت اجرا می‌شود و هرگز رنگ و بوی کهنگی به خود نمی‌گیرد.

نزار القطری سال ۱۳۹۰ مجموعه مداحی «رایات» را با اشعاری به زبان عربی، فارسی و ترکی به همراهی یک موزیک‌ویدئو منتشر کرد که با استقبال بی‌نظیر مخاطبان روبه‌رو شد. وی سال ۱۳۹۱ نیز آلبوم مذهبی «قانون عشق» را به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم روانه بازار کرد.
منبع: فارس
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.