خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

کمیته” نجات معتادین” یا دام مسیحی سازی مسلمانان؟(بخش پایانی)

به گزارش ادیان نیوز، در بخش اول و دوم به تاریخچه تاسیس و روند تصویب آئین نامه”کمیته نجات”، پرداخته شد. در بخش پایانی، مراحل رشد و گسترش فعالیت­های این کمیته در زمان “ه- م” مورد بررسی قرار می­ گیرد.
دوره مدیریت “ه-م” در کمیته “نجات معتادین” را باید اوج گسترش فعالیت، برای جذب معتادین به فرقه مسیحیت صهیونیستی دانست. وی فرزند عابد و رشد یافته در محله بهجت آباد است. وی معتاد بود و پس از آشنایی با بنیامین نازنین و اسکان در خانه او جذب فرقه پروتستان شده و به کلیسای جماعت ربانی پیوست و پس از آن، مراحل رشد درون فرقه ای خود را آغاز کرد.
 وی ابتدا در انتشارات حیات ابدی- که به کلیسای غیرقانونی جماعت ربانی مرکز تعلق داشت-، به عنوان کارمند و فروشنده مشغول به کار شد و پس از نمایش خوش خدمتی های خود و برقراری ارتباطات گسترده با سران این کلیسا، در مرداد سال ۱۳۷۶ به سمت مدیریت کمیته”نجات معتادین” هم انتخاب شد.
کوشش وی همواره بر عمق بخشی و توسعه فعالیت‌های کمیته استوار بود. به این منظور، “ه-م” سه سال پس از فعالیت، درخواست افزایش بودجه کرد که این موضوع مورد موافقت هیئت مدیره وقت شورا قرار گرفت و این موضوع، به مفهوم بسترسازی برای رشد بیشتر این کمیته بود.
فعالیت کمیته “نجات” در سال ۱۳۸۰ از خادم آباد به شهریار در حومه تهران منتقل شد و در پی آن با اجاره خانه‌ای در این منطقه فعالیت خود را ادامه داد. در پایان این سال، مدیر کمیته از هیئت مدیره کلیسا درخواست خرید این ملک را می کند تا این کمیته برای همیشه یک مکان ثابت پیدا کند.
او در این سال (۱۳۸۰) از تعالیم آماده شده برای کمیته که توسط خودش ارائه شده بود، کتابی تدوین کرد. “ه-م” همچنین کوشید تا شعباتی از مرکز نجات در شهرستان‌ها تاسیس کند تا به وسیله آن اقدامات تبلیغی خود را وسعت بخشد. بار دیگر وی با ارائه درخواستی از هیئت مدیره می خواهد تا بودجه تنخواه گردان ماهانه خانه نجات را افزایش دهند که مورد موافقت قرار می­گیرد.
کمیته “نجات معتادین” که حوزه فعالیت خود را  میان آشوری ها و ارامنه معتاد ذکر کرده بود، بدون توجه به نقشه راه اعلامی، در بین مسلمانان فارسی زبان نیز فعالیت می کردند تا این که در سال ۱۳۸۲ وی کوشید تا این مساله را رسمیت بدهد.
 او در این سال از هئیت مدیره خواست تا با پذیرش فارسی زبانان در کمیته نجات موافقت کند. هیئت مدیره نیز، همچون درخواست های گذشته “ه.م”، با این درخواست نیز موافقت می کند. بنابراین وی توانست فعالیت خود میان فارسی زبانان را بیشتر کرده و با جذب معتادین فارسی زبان که بیشتر مسلمان زاده هستند، مسیحیت صهیونیستی را در میان مسلمانان گسترش دهد.
سران کلیسای غیر قانونی جماعت ربانی مرکز و در راس آنها “ه-م”، بدون داشتن هر گونه مجوز فعالیت از طرف سازمان بهزیستی و نهادهای صاحب صلاحیت، به مدد کمک‌های مالی که توسط سرویس‌های جاسوسی غربی، به آنها پرداخت می­شد، تلاش خود را برای گسترش هر چه بیشتر اقدامات مسیحی سازی مسلمانان، به کار بستند.
گفتنی است، بررسی های صورت گرفته نشان می­ دهد، پیوستگی و ارتباط تنگاتنگی بین کمیته نجات معتادین کلیسای غیر قانونی جماعت ربانی و انجمن NA وجود دارد. در واقع هر دو مجموعه در راستای مسیحی‌سازی افراد آسیب‌پذیر معتاد، با پوشش نجات آن‌ها در پی به سقوط کشاندن معتادان هستند که یادداشت هایی از این ارتباط و ماهیت واقعی انجمن معتادان گمنام در گزارش‌های بعدی خواهد آمد.
منبع: انجمن رهپویان هدایت
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.