خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

ماموستا کریمی: هیچ خط و مرزی بین ادیان و اقوام در کشور وجود ندارد

مشاور رئیس جمهور در امور اقوام:

ماموستا عبدالسلام کریمی «مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی» گفت: هیچ خط و مرزی بین ادیان و اقوام در کشور وجود ندارد.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، ماموستا عبدالسلام کریمی در دیدار با استاندار آذربایجان غربی با اشاره به زندگی مسالمت‌آمیز پیروان ادیان و اقوام مختلف در کشور گفت: هیچ خط و مرزی بین ادیان و اقوام در کشور وجود ندارد و همه با هم متحد و همدل در کنار یکدیگر برای اعتلای ایران اسلامی تلاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه آذربایجان غربی رنگین کمان اقوام و ادیان است، اضافه کرد: این استان رنگین کمان اقوام و ادیان است و زیبایی رنگین کمان در کنار هم بودن در کمال وحدت و برابری است.

استاندار آذربایجان‌غربی نیز در این دیدار گفت: این خطه از کشور یکی از استان‌های کم نظیر در وحدت و زندگی مسالمت آمیز پیروان اقوام و ادیان مختلف در کنار هم است.

محمدصادق معتمدیان با اشاره به ویژگی‌های آذربایجان غربی و زندگی پیروان ادیان و اقوام مختلف در کنار یکدیگر در این استان افزود: این زندگی مسالمت آمیز ادیان و اقوام در استان می‌تواند به عنوان الگویی برای بسیاری از کشورهای دنیا تبدیل شود.

منبع خبر آنلاین
به خواندن ادامه دهید
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.