خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

خردسال ترین دختر اسیر جهان، زندانی صهیونیستها است

به گزارش ادیان نیوز، “ملاک علی الخطیب” دختر۱۴ ساله فلسطینی، کم سن و سال ترین اسیر فلسطینی در زندان های رژیم اشغالگر است، وی از اهالی روستای “حزما” از توابع شهر “رام الله” در مرکز کرانه باختری است که سه اتهام به وی وارد شده که شامل پرتاب سنگ و بستن خیابان ۶۰ که شمال کرانه باختری را از جنوب آن جدا می کند، ایجاد اختلال در رفت و آمد دراین خیابان و حمل چاقو است. !!
بنا به اعلام مرکز “آزادگان مطالعات اسرا”، نیروهای ارتش رژیم اشغالگر ملاک را ۳۱ دسامبر گذشته از مدرسه ای در روستای “بیتین” نزدیک رام الله بازداشت کردند، و بدین ترتیب وی کم سن و سال ترین اسیر فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی و نیز کم سن و سال تر اسیر در جهان به شمار می رود.
“على الخطیب” پدر این دختربچه اسیر فلسطینی گفت، مسوولان رژیم صهیونیستی بدون توجه به طفولت و نحیف بودن و ضعف بدنی دخترش، او را با دست و پای بسته به دادگاه آوردند.
پدر این اسیر فلسطینی که شدت غصه و ناراحتی در چهره اش آشکار بود، خاطرنشان کرد، “وقتی قاضی حکم را صادر کرد و ملاک را درحال گریه و پاک کردن اشک هایش دیدم و درحالی که از سرما می لرزید، احساس کردم قلبم آتش گرفته است.
“فؤاد الخفش” رییس مرکز “آزادگان مطالعات اسرا” گفت: “ملاک الخطیب” نه تنها کوچک ترین اسیر فلسطینی و محبوس در زندان های رژیم اسراییل، بلکه کوچک ترین اسیر درجهان به شمار می رود”.
الخفش خاطرنشان کرد: اسراییل حدود ۲۸۰ کودک را در زندان های “هشارون” و “مجدو” محبوس کرده است و این کودکان در وضعیت دشواری به سر می برند.
منبع: العالم
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.