خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

تبدیل مساجد هند به معبد| اسلام‌هراسی به سبک عضو حزب حاکم هند

ویدئویی در رسانه‌های اجتماعی هند منتشر شده که در آن یکی از اعضای شاخه عملیاتی حزب بهاراتیا جاناتا، حزب حاکم هند خواستار تبدیل مساجد هند به معبد شده است.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، در این ویدئو ایشوار لعل(Ishwar Lal)، از اعضای راشتریه سویم سیوک سنگه (RSS) از سازمان‌های شبه نظامی و طرفدار حزب حاکم هند، علیه اقلیت‌های مذهبی در هند به‌ویژه جامعه مسلمانان با درخواست تبدیل مساجد هند به معبد نفرت‌پراکنی می‌کنند.

در این سخنرانی، لعل خواستار تبدیل ۳۰ هزار مسجد به معبد و تحریم محصولات حلال در هند شده است.

لعل گفت: سی هزار معبد در هند ویران شد و بر روی آنها مساجد ساخته شد. تعداد آنها چقدر است؟ سی هزار باب. آیا می‌خواهید آنها را دوباره به معابد تبدیل کنید یا نه؟ ما معبد رام را ساختیم، اما هنوز ۳۰ هزار معبد باقی مانده است. باید آنها را به معابد تبدیل کنیم. باید زمین‌هایمان را پس بگیریم!

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: شما محصولات حلال می‌خرید. هرگز محصولاتی را که حلال هستند نخرید. این پول به چه کسی می‌رسد؟ به دست مسلمانان می‌رسد.

ایشوار لعل پیش‌تر هم چنین اظهاراتی را بیان کرده و سخنان نفرت‌انگیزی که او در یوتیوب منتشر کرده بود توسط این وب‌سایت حذف شده است. در این ویدئوها لعل سخنان توهین‌آمیزی علیه اقلیت‌های مذهبی هند بیان می‌کند و می‌گوید با افزایش جمعیت، مسلمانان در دهه‌های آینده معابد را از هندوها خواهند گرفت.

منبع ایکنا
به خواندن ادامه دهید
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.