خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

نشست مشترک اسلام و مسیحیت و محکوم نمودن توهین به انبیاء و ادیان الهی+عکس

به گزارش ادیان نیوز، به همت موسسه فرهنگی حقیقت سبز استان گیلان دو جلسه بصورت مجزا با مسیحیان رشت در محکومیت توهین به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) توسط نشریه فرانسوی برگزار گردید.
اولین دیدار با حضور حجت الاسلام والمسلین دکتر کریمیان و کشیش امید ازگومی و محمد رضا محبوب در کلیسای انجیلی رشت واقع در سبز میدان برگزار گردید و طرفین هرگونه توهین به انبیای الهی و ادیان ابراهیمی را محکوم نمودند و به وحدت هرچه بیشتر ادیان در مواجه با اختلاف افکنان تاکید داشتند.
دومین دیدار در کلیسای  ارامنه رشت نیز با حضور حجت الاسلام والمسلین دکتر کریمیان و جناب آقای ادوارد هسوپیان عضو شورای خلیفه گری ارامنه ایرا-تهران-رشت برگزار گردید که در آن ایشان ضمن محکوم نمودن هرگونه اهانت به انبیا خواستار برخورد مجامع بین المللی با توهین کنندگان شدند.
بیانیه مشترک محکومیت توهین به ادیان و پیامبران الهی توسط عالم اسلامی و کشیش مسیحی و عضو شورای خلیفه گری ارامنه رشت-استان گیلان
با توجه به گسترش روز افزون معنویت خواهی و خدا خواهی انسانهای حق جو و حقیقت طلب در چند دهه اخیر شاهد موجی از حرکات تقابلی از سوی جبهه استکبار و دشمنان معنویت در مقابله با مقدسات ادیان الهی در قالب ساخت فیلم وکاریکاتور بوده ایم . با توجه به اینکه توجه به آموزه های ادیان الهی عاملی جهت اعتلای اخلاقی و معنوی افراد و به تبع آن جوامع انسانی و راهی برای کاهش آلام بشری و از سویی سدی محکم در برابر  گسترش سیاست های ضد اخلاقی و ضد بشری کشور های سلطه گر است این بار نیز شاهد رویکرد تقابلی جبهه استکبار با یکی از مقدسات ادیان  الهی بوده ایم  که خود می تواند نشانه بیم کشور های استکباری از رشد و نفوذ جریان های معنویت خواه و از سویی نشانه ای از یک خیزش مقدس به سوی معنویت و هویت گمشده بشر در سده های پیشین است . معتقدیم با توجه به وعده های انبیای الهی  و موحدان در سراسر تاریخ پیروزی از آن جبهه حق خواهد بود و سلطه گران و معاندان تاریخی خداخواهی و معنویت خواهی راهی جز حرکت به سوی زوال نخواهند داشت . با توجه به اینکه معتقدیم منشا ادیان الهی یک خداست و حقیقت همه ادیان الهی گوهر ناب تسلیم و خضوع در برابر یک خداست توهین به مقدسات هر یک از ادیان الهی را توهین به یک حقیقت دانسته وآن را محکوم مینماییم و از مجامع بین المللی و حقوق بشری خواستار آن هستیم که جلوی تکرار اینگونه اعمال شنیع به بهانه آزادی بیان گرفته شود چرا که  بنا به تصریح اساسنامه حقوق بشر آزادی تا جایی محترم است که به حقوق دیگران تعرض ننماید در حالی که اهانت به مقدسات بیش از یک میلیارد مسلمان و جریحه دار شدن عواطف انسانی آنان لکه دار کردن حقوق معنوی آنان و تعرض به حقوق معنوی و انسانی آنان است . به امید روزی که شاهد وقوع اعمال غیر انسانی با شعار های به ظاهر انسانی نباشیم.
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.